Swap n42 na m52tub28

ODPOWIEDZ
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 09/05/2015, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
Kontakt:

Swap n42 na m52tub28

Post autor: kiceq » 12/07/2016, 13:06

Witam
Wlasnie jestem po swapie jak w tytule. Silnik odpala, chodzi rowno wiec wydaje sie wszystko ok. Jednak na zegarach caly czas swieci sie ladowanie i cisnienie oleju. Ladowanie sprawdzalem, pokazuje na aku 14V. Cisnienie oleju raczej tez jest w porzadku bo silnik chodzi cicho i rowno, jednak ze wzgledu na ostroznosc nie trzymalem go dlugo odpalonego.
Gdzies doczytalem ze moze to byc wina zegarow(zostaly te z n42). Podobno w n42 sygnaly te przekazywane sa z ecu do licznikow canem a w m52 sygnaly te szly bezposrednio do licznika. Czy ktos mial podobny problem? Byc moze wystarczy przekodowac zegary ncsem, a dokladniej dopasowac vehicle order? Strrownik silnika i ews pochodzi z dawcy;)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka


imperatorr
Posty: 1
Rejestracja: 15/08/2018, 11:13
BMW: E39
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: imperatorr » 15/08/2018, 11:30

Witam nie chcę zakładać nowego tematu, dlatego odgrzeję kotleta :) mam idenyczny problem po swapie. Przewody podokładałem do sterownika (pin 1 i 11) ale kontrolki w dalszym ciągu nie gasną. Czujnik ciśnienia jest sprawny i mierząc miernikiem sygnał z komputera cisnienie "gaśnie".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość