Sterownik DSC, ABS
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 21 gru 15, 23:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Siemka mam pytanie. Pacjent E46 polift 2.0d 150.
Czy kupując sterownik DSC muszę kupić go z tego konkretnego silnika ? Czy może być z 3.0d bądź benzyny? Wiem że moge po numerach sprawdzić, ale ciężki jest tam dostęp i jak już rozkręce to chce wkręcić odrazu nowy. Co do numerów to nie przeszkadza mi że będą inne bo przekoduje w INPIE. Pomóżcie
Czy kupując sterownik DSC muszę kupić go z tego konkretnego silnika ? Czy może być z 3.0d bądź benzyny? Wiem że moge po numerach sprawdzić, ale ciężki jest tam dostęp i jak już rozkręce to chce wkręcić odrazu nowy. Co do numerów to nie przeszkadza mi że będą inne bo przekoduje w INPIE. Pomóżcie
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie wiem co chcesz kodować w inpa ale od 316i do 330i sterownik dsc jest taki sam.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 21 gru 15, 23:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Co kodować ?
Jeśli kupi się sterownik o innych numerach trzeba go kodować. Wg BMW jest to po to żeby nie kupować części kradzionych ;D a że teraz mamy dostęp do INPY to możemy to zrobić. A dokładnie trzeba wpisać VIN. A powiedz mi jeszcze bo na aukcjach sterownika znalazłem opisy DSC i DSC3 czy to jest to samo czy poprostu miałem zwidy z DSC3 ? ;D
Jeśli kupi się sterownik o innych numerach trzeba go kodować. Wg BMW jest to po to żeby nie kupować części kradzionych ;D a że teraz mamy dostęp do INPY to możemy to zrobić. A dokładnie trzeba wpisać VIN. A powiedz mi jeszcze bo na aukcjach sterownika znalazłem opisy DSC i DSC3 czy to jest to samo czy poprostu miałem zwidy z DSC3 ? ;D
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak chcesz to zrobić za pomocą inpa? Później podam numery jakie pasują.
Sam sterownik 34526765455
Cały agregat 34516765453
W ogłoszeniach oczywiście szukaj po 7 ostatnich cyfrach tych numeru.
Sam sterownik 34526765455
Cały agregat 34516765453
W ogłoszeniach oczywiście szukaj po 7 ostatnich cyfrach tych numeru.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Inpą nie zmienisz VINu w module DSC.
Potrzebny do tego P.A. Soft lub ISTA.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Potrzebny do tego P.A. Soft lub ISTA.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 21 gru 15, 23:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Jak P.A Soft to fajnie bo posiadam kabelek. Tego drugiego nie znam nawet Dzięki wielkie za podanie numerów
CZyli o sterowniku 6765454 mam zapomnieć ?
Podłączyłem dzisiaj z ciekawości auto pod PA Soft i całkowicie inne błędy:
ABS:
17FE Error bimber 17FE
5D97 Sensor cluster Supoly Voltage lut od range
5DF7 Vehicles power >18Volt
5DF5 Control unit internalizacja failure
LEW:
09 no can massage(ASC)
ZKE:
90 Battery Voltage: Open circuit
EWS:
0F Power on reset
DDE:
3F62 Speed sensor sCAN
48A3 Data (ASC 1)
48B3 Data (ASC 2)
IKE:
F5 No CAN massage ASC1
F9 No CAN massage ASC3
Wydaje mi się że te wszystkie błędy są spowodowane z jakimś napięciem
Sprawdziłem Aku miernikiem i zegarami i pokrywa się to z tym :
Samochód odpalony z wyłączonymi odbiornikami 14.3V
Samochód odpalony z włączonymi światłami itp. 14.3V
Podczas odpalania spada do 10.6V
Przy zgaszonym samochodzie 12.3V
A jak chwilkę pochodzi i jest to 14.3 i zgasze go to napięcie jest 13V i powoli (20-30sekund) spada do 12.3 i się utrzymuję
Pomóżcie pierw z błędem który pokazuje za duże napięcie zanim wymienię sterownik
CZyli o sterowniku 6765454 mam zapomnieć ?
Podłączyłem dzisiaj z ciekawości auto pod PA Soft i całkowicie inne błędy:
ABS:
17FE Error bimber 17FE
5D97 Sensor cluster Supoly Voltage lut od range
5DF7 Vehicles power >18Volt
5DF5 Control unit internalizacja failure
LEW:
09 no can massage(ASC)
ZKE:
90 Battery Voltage: Open circuit
EWS:
0F Power on reset
DDE:
3F62 Speed sensor sCAN
48A3 Data (ASC 1)
48B3 Data (ASC 2)
IKE:
F5 No CAN massage ASC1
F9 No CAN massage ASC3
Wydaje mi się że te wszystkie błędy są spowodowane z jakimś napięciem
Sprawdziłem Aku miernikiem i zegarami i pokrywa się to z tym :
Samochód odpalony z wyłączonymi odbiornikami 14.3V
Samochód odpalony z włączonymi światłami itp. 14.3V
Podczas odpalania spada do 10.6V
Przy zgaszonym samochodzie 12.3V
A jak chwilkę pochodzi i jest to 14.3 i zgasze go to napięcie jest 13V i powoli (20-30sekund) spada do 12.3 i się utrzymuję
Pomóżcie pierw z błędem który pokazuje za duże napięcie zanim wymienię sterownik
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jeździj z włączonym testem 9.0, pewnie zdarzają się skoki napięcia a przyczyną jest regulator napięcia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 21 gru 15, 23:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Właśnie teraz jechałem z testem 9.0 i cały czas 13.9-14,4V.
MoLiwe że są to tak chwilowe skoki napięcia że wyświetlacz nie nadąży pokazać. Jutro podłączę miernik pod Aku i pasazer będzie cały czas się patrzył
MoLiwe że są to tak chwilowe skoki napięcia że wyświetlacz nie nadąży pokazać. Jutro podłączę miernik pod Aku i pasazer będzie cały czas się patrzył
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 21 gru 15, 23:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Panowie proszę o pomoc w rozikłaniu problemu.
Padło mi serwo więc musiałem je wymienić. Przy wymianie serwa oczywiście lepszy dostęp do sterownika DSC. Po kilkugodzinnych męczarniach wymieniłem sterownik DSC. Podpiąłem pasoft, wykasowałem błędy. Oczywiście łatwo nie mogło być. Błędy jakie miałem:
17FE Error bimber 17FE
5D97 Sensor cluster Supoly Voltage lut od range
5DF7 Vehicles power >18Volt
5DF5 Control unit internalizacja failure
Wszystkie zniknęły. Na desce wcześniej świeciła się kontrola trakcji, abs i czerwony wykrzyknik.
Po tych operacjach pojawił się nowy błąd 5E1F i została tylko trakcja na pomarańczowa i wykrzyknij pomarańczowy. Wyczytałem że jest to nie zakodowany sterownik. Więc postanowiłem wpisać VIN.
W pozycji FGSTNR musze wpisać 14cyfr/liczb lecz VIN ma 16 i wszystkie próby wpisania nie pomagają i dalej jest to samo. W pozycji ADFG nie było nic więc wpisałem 041496.
Proszę o pomoc co moge teraz zrobić i jak mam to wpisać. Podpiąłem też INPE i błąd nazywa się :5E1F: VIN not initilized, execute LWS calibration.
Więc pomyślałem że jeszcze musze skalibrować położenie kierownicy, wydaje mi się że jest skalibrowana bo jak mam proste koła w inpie jest 0.0 jak pochyle lekko w lewo bądź prawo to wszystko ładnie się rusza.
Posiadam kabel do INPY oraz PASOFT. Prosze o pomoc. Moge spróbować też zainstalować NCS bądź jakiś inny program żeby to ogarnąć .
https://photos.app.goo.gl/LJqcbpevgn1jxWWr7
Link do zdjęć
Padło mi serwo więc musiałem je wymienić. Przy wymianie serwa oczywiście lepszy dostęp do sterownika DSC. Po kilkugodzinnych męczarniach wymieniłem sterownik DSC. Podpiąłem pasoft, wykasowałem błędy. Oczywiście łatwo nie mogło być. Błędy jakie miałem:
17FE Error bimber 17FE
5D97 Sensor cluster Supoly Voltage lut od range
5DF7 Vehicles power >18Volt
5DF5 Control unit internalizacja failure
Wszystkie zniknęły. Na desce wcześniej świeciła się kontrola trakcji, abs i czerwony wykrzyknik.
Po tych operacjach pojawił się nowy błąd 5E1F i została tylko trakcja na pomarańczowa i wykrzyknij pomarańczowy. Wyczytałem że jest to nie zakodowany sterownik. Więc postanowiłem wpisać VIN.
W pozycji FGSTNR musze wpisać 14cyfr/liczb lecz VIN ma 16 i wszystkie próby wpisania nie pomagają i dalej jest to samo. W pozycji ADFG nie było nic więc wpisałem 041496.
Proszę o pomoc co moge teraz zrobić i jak mam to wpisać. Podpiąłem też INPE i błąd nazywa się :5E1F: VIN not initilized, execute LWS calibration.
Więc pomyślałem że jeszcze musze skalibrować położenie kierownicy, wydaje mi się że jest skalibrowana bo jak mam proste koła w inpie jest 0.0 jak pochyle lekko w lewo bądź prawo to wszystko ładnie się rusza.
Posiadam kabel do INPY oraz PASOFT. Prosze o pomoc. Moge spróbować też zainstalować NCS bądź jakiś inny program żeby to ogarnąć .
https://photos.app.goo.gl/LJqcbpevgn1jxWWr7
Link do zdjęć
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Oglądałeś ten film?
https://m.youtube.com/watch?v=1dn4c3g6dsA
https://m.youtube.com/watch?v=1dn4c3g6dsA
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1480 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 10 Odpowiedzi
- 6534 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rempp
-
- 0 Odpowiedzi
- 1190 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Vekall
-
- 17 Odpowiedzi
- 23262 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ferek93
-
- 10 Odpowiedzi
- 3138 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damiangxxx
-
- 3 Odpowiedzi
- 3243 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skkt1
-
- 3 Odpowiedzi
- 1352 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 4410 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 4 Odpowiedzi
- 7780 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JasiuNJ