Sprężyny tył 320i sedan

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Mam "na stanie" oplowski/fiatowski, który "łapie" blachę, więc spisze się tu idealnie, mam taką nadzieję oczywiście, bo nic mnie nie zdziwi chyba, jeszcze przeglądałem ten temat i zastanawiałem się dlaczego mój to taki oporny pacjent :P
http://e46forum.pl/bmw-e46-wymiana-sprezyn-zawieszenia-montaz-eibach-pro-kit-16217

Edit:
Dopiero dzisiaj miałem chwilę czasu i na spokojnie ok 1,5h były zmienione, czyściłem jeszcze wahacz, bo była tona piachu i jakiejś skamieliny pod gumą. Patent z lewarkiem dał radę, ale nie obeszło się bez związania dwóch środkowych zwoi, chyba wyjątkowo miękkie już były moje sprężyny, o dziwo nie popękane i fabryczne. Zaraz po było 10-15mm wyżej, ale jak się ułożyły wyszło na to samo, ale jest sztywnej, powinno być lepiej z rodzinką z tyłu :) dla przypomnienia założyłem sprężyny eibach prokit dedykowane do turasa 320d, są krótsze od "sedanowych" ze sportowego dostosowania podwozia o jakieś 15 mm, ale wyraźnie sztywniejsze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”