Spręzyny przód bmw 330CD

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Toffik145
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 18, 18:29
BMW: E46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: Toffik145 »

Siemanko, jakie sprężyny polecacie do obniżenia przodu w E46 coupe 3,0d? Aktualnie mam eibachy prokit, lecz są one zdecydowanie za wysokie... Obniżenie katalogowe -25mm w rzeczywistości obniżyły jakieś 10mm.
Cichy_92
Bywalec forum
Posty: 71
Rejestracja: 20 kwie 16, 21:29
BMW: E46 330dA T
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wot
VIN: JN00719

#2

Post autor: Cichy_92 »

U mnie w tourasie 330D siedza na przodzie Eibachy Pro Kity dedykowane do 3.0d z amorkami monroe mpakietowymi. Moim zdaniem calkiem ladnie to wyglada.

Obrazek
Toffik145
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 18, 18:29
BMW: E46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#3

Post autor: Toffik145 »

No gdyby u mnie był taki efekt to byłbym zadowolony.
Załączniki
Spręzyny przód bmw 330CD - 36376885_972320239596162_3245280913809997824_n.jpg
Globi
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 28 sie 15, 12:02
BMW: e46 m47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: 3Miasto
VIN: PJ36603
Lokalizacja: Gdynia

#4

Post autor: Globi »

Cichy_92 pisze: 1 lip 18, 9:52 U mnie w tourasie 330D siedza na przodzie Eibachy Pro Kity dedykowane do 3.0d z amorkami monroe mpakietowymi. Moim zdaniem calkiem ladnie to wyglada.

Obrazek
Prawie jest fajnie, tylko co to za amortyzator w BMW monroe ??? coś takiego jeszcze istnieje??? tył jest trochę zbyt wysoko... (wnioskuje że koła 18')
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

W turasie tyl wysoko, dlatego przod pikuje. Jak obnizysz tyl to przod minimalnie sie podniesie. Co tam z tylu siedzi?
Sam sie czaje od miesiaca na pro kita do touringa, ale u kazdego inaczej to siada i juz sam nie wiem co robic
Obrazek
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#6

Post autor: skkt1 »

Zakładaj eibach sportline, do tego amor sachs advantage (s226a) i będziesz zadowolony
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Dla mnie prokit jest idealny, przód siadł 35 mm w porównaniu do standardowej serii, ale na tyle była seria. Odszukam zdjęcie i wstawię, teraz jest koza, ponieważ siedzą w nim sprężyny s226a z sedana, szukam prokit na sam przód jakby co :wink: kopciuch r4 lub pb r6.
Słabe, ale innego nie mam:
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#8

Post autor: Broder »

skkt1 pisze: 14 paź 18, 9:12 Zakładaj eibach sportline, do tego amor sachs advantage (s226a) i będziesz zadowolony
Tak bym zrobil, ale sportline do 330d nie istnieje.
Zastanawialem sie co by bylo gdyby wziac pro kit dla 330i a wsadzic do 330d , maksymalny nacisk przedniej osi jest mniejszy , wiec moze i by siadlo nizej, pytanie czy sie nie polamia (choc nie wieze ze kilkadziesiat kg by wplywalo tak na bezpieczenstwo).
Ostatnio robilem klientowi e39 v8 i zmienialem pro kit na seryjny mpak bo kit zaczal sie ukladac i opadl za mocno (dedykowany pod v8).
Maniek, a pamietasz moze rozmiar kol i opon?
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

Oczywiście, skromne 7x17 et47 dystans przód 16mm, tył 20mm na stronę a opony 4x 205/50/17. Czarny też ma prokit na przodzie i nie wyobrażam sobie aby miałoby być niżej.
Obrazek
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Artek88
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 12 wrz 18, 15:05
BMW: E46 330dA Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno

#10

Post autor: Artek88 »

Odkopie bo nie ogarniam . Mnie prokit siadł inaczej. Przód stoi wyżej. Tyl siadl znowu za nisko . Ratowałem się podkładka od BMW z pakietu na nierówne drogi na tył. ( teraz jest ok) Na przód nie mam pomysłu żeby znowu obniżyć. Jedynie chodzą mi po głowie mocowania amorów od e36. Ktoś podpowie pomysł? Komplet sprężyn od AP -40, -20 . Trochę drogo jak na wymianę rocznego prokit. Pozdrawiam
Ps. Auto 330da touring
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”