Spoty Radom

Warszawa...
mariryb
Specjalista
Posty: 5657
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Re: Spoty Radom

Post autor: mariryb » 05/11/2013, 13:03

mariryb pisze:A orientujesz się ile liczą za sprawdzenie szczelności i kompleksowe nabicie ? (na Wierzbickiej)
W czwartek będę akurat na złotej (reperują suszarkę do włosów) to się osobiście podpytam co i jak.
Ostatnio byłem przy okazji na złotej i powiedzieli tak : cała operacja 120zł. Sprawdzenie szczelności azotem, zrobienie próżni, nabiją i trochę z czynnikiem UV, pojeżdżę (ok 500km) i sprawdzają ponownie i nabijają wszystko jak OK.

mariryb pisze: A może spocik? ja na 99% będę w Radomiu i dysponował czasem w sobotę (9.11). Narzeczona jest w pracy do 16tej to można by się umówić ok 14-tej np pod komfortem na Grzecznarowskiego (o tej porze tam cały parking wolny)

EDIT
albo może 11.11 ok godz 14:00, 15:00
Roki, Kuchar, Koko *? Panowie ostatnia chwila przed zimą (i przyznam się że raczej ja okazji nie będę miał do końca miesiąca się wyrwać). Ktoś chętny?

* Was imiennie wymieniłem bo się znamy, ale oczywiście do wszystkich innych forumowiczów też kieruje tą wiadomość :)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....


Awatar użytkownika
Roki
Weteran
Posty: 1310
Rejestracja: 21/09/2010, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Gadu-Gadu: 3463212
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Roki » 05/11/2013, 13:13

Można coś pomyśleć ale chyba nie ten weekend.Długi jest i niektórzy wyjeżdzają.
Sprawdź moje aukcje
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5506213
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj

mariryb
Specjalista
Posty: 5657
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 05/11/2013, 13:36

Gdzie tam wyjadą jak zimno jest ;)

Ja osobiście w żaden inny w tym miesiącu nie będę mógł. Poczekamy co inni powiedzą..
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
kuchar
Weteran
Posty: 671
Rejestracja: 22/02/2010, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: kuchar » 05/11/2013, 13:46

11.11 o godzinie 14-15 jakby było sucho można będzie się ustawić. Ja prawdopodobnie będę ale to nie na 100%. W razie czego zajrze tutaj do tematu albo sms :)

Pozdrawiam
Moje 330i
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=9527" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mani
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 25/04/2013, 21:27
BMW: 330D M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Gadu-Gadu: 4224575
Kontakt:

Post autor: Mani » 08/11/2013, 11:11

Siemanko :)

Chciałem spytać co ze spotkaniami pod OBI o 19.00, czy w okresie zimowym też się tam spotykamy? a może jakieś inne miejsce by się przydalo cieplejsze itd..np. parking w galerii słonecznej, ogólnie to przydałoby się jakoś rozbujać ten radom :) pozdro
Obrazek


mariryb
Specjalista
Posty: 5657
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 15/11/2013, 9:45

Moze ma ktoś starego niepotrzebnego kompa stacjonarnego? Córka już na stałe przechwyciła mojego kompa i moje stanowisko diagnostyczne w garażu jest nieczynne. Mam jakiś stary monitor i resztę i chętnie przyjmę/zakupię w promocji jakaś skrzynkę taką,żeby tylko inpa/ncs działała na tym. Może ktoś ma takie coś niepotrzebne a np nie ma kabelka to można by się dogadać.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

mariryb
Specjalista
Posty: 5657
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 24/12/2013, 8:57

Wesołych Świat!
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 470
Rejestracja: 30/11/2011, 22:56
BMW: viewtopic.php?f=28&t=7073
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WaWa Yelonky
Kontakt:

Post autor: piotr850514 » 06/01/2014, 12:59

Kiedyś was odwiedzę w Radomiu Daleko nie mam :guma:

mariryb
Specjalista
Posty: 5657
Rejestracja: 09/04/2011, 9:07
BMW: 330ci, 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/ Wieniawa
Kontakt:

Post autor: mariryb » 06/01/2014, 15:15

Na wiosnę można by zaplanować jakiegoś spota.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Doposażanie E46 - klimatronik, klima, fotochrom , BC, el szyby tył....

Awatar użytkownika
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 470
Rejestracja: 30/11/2011, 22:56
BMW: viewtopic.php?f=28&t=7073
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WaWa Yelonky
Kontakt:

Post autor: piotr850514 » 09/01/2014, 20:58

jak by była miejscówa jakaś pomiędzy wawą a Radomiem to by było jeszcze lepiej. Takie jakieś ciche betonowe lub asfaltowe miejsce. Wiadomo po co :guma:.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Mazowieckie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości