Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5525
Rejestracja: 12/07/11, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: MARC » 08/01/19, 20:05

Sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.


bartrej
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 10/09/18, 8:56
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: bartrej » 10/01/19, 13:27

Bezpieczniki ok. Przekaźnik ok, jeżeli dobrze zrozumiałem, to chodziło o ten na zdjęciu. Rozebrałem, przeczyscilem styki, sprawdziłem miernikiem.
Styki się zlaczają po czym włącza się pompa.
[+] Pokaż spoiler
Obrazek
Nadal nie wymontowalen wybieraka, ponieważ złapała mnie choroba i nie chce siedzieć pod autem za długo.

Jeszcze jakieś sugestie? Czy zostaje tylko wymontowanie wybieraka i nadzieja w nim

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5525
Rejestracja: 12/07/11, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: MARC » 10/01/19, 15:00

Trzeba iść po kolei...
W6bierak to dobra droga.

Spróbuj tam zajrzeć

bartrej
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 10/09/18, 8:56
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: bartrej » 18/01/19, 19:40

Wybierak na stole. Wszystko niby z nim ok.

Próbowałem wyrzucić ręcznie bieg na N ale bez skutecznie. Wałek przelaczajacy ledwo drgnie.

Jam92
Posty: 2
Rejestracja: 13/03/18, 13:07
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: Jam92 » 31/01/19, 14:07

Chciałbym się dowiedzieć od osób które wymieniały akumulator ciśnienia gdzie kupić najlepiej taką część? A może jest ktoś kto to regeneruje?


bartrej
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 10/09/18, 8:56
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: bartrej » 13/03/19, 18:40

bartrej pisze:
22/12/18, 14:28
Przypomnę jeszcze raz mój problem :
Po kręceniu jesiennych bączków, zmieniając biegi 1/2, auto zatrzymało się na 1 biegu, ze wcisnietym sprzęgłem które nie chciało puścić. Po wyłączeniu zapłonu, na ekranie pokazywalo już N choć nadal stało na biegu, ale już bez sprzęgła. Kiedy odpalałem auto zaczęło ruszać i dlawic się. Po przygazowaniu do 4tys obr. Wbilo sprzęgło i sholowalem się do domu.
Problem wysprzeglenia okazał się znaną nam uszczelką.
Złożyłem nową, biegów dalej nie chce wbić, choć słychać wybierak próbuje, jakby nie miał siły / odpowiedniego ciśnienia.
Przy wezyku od wybieraka, widzę, że puszcza płyn. Chcę go wykręcić by zobaczyć czy w środku również nie puściła uszczelka.
Auto nie mogło wrzucić żadnego biegu ponieważ wodzik spadł. Skrzynia za szybko zredukowala bieg. Dodatkowo synchronizator delikatnie skurczyl się z temperatury najprawdopodobniej, wszystko obeszło się po kosztach. Pozdrawiam

Gypsy
Posty: 4
Rejestracja: 17/03/19, 22:56
BMW: e36 320i Cabrio
Rok produkcji: 1997
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
VIN: ER142016
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: Gypsy » 21/03/19, 22:02

Panowie, czy 300k przebiegu dla takiej skrzyni to dużo, bardzo dużo czy wręcz końcówka? Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie egzemplarza wyposażonego w skrzynię SMG II?

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5525
Rejestracja: 12/07/11, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: MARC » 22/03/19, 5:10

Dla skrzyni nie jest to dużo.
Dla osprzętu tak.
Tak na prawdę musisz zwracać uwagę na wszystko.
Przy jakich obr zaczyna ruszać, czy slizga sprzęgło podczas zmiany biegów. Redukcja itp...


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości