Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2818
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Post autor: maniek21112 » 14/09/2018, 12:04

Są wieści, silniczek wymieniony, jeszcze nie pojeździł bardzo długo ale na poprzednim wymieniłby bezpiecznik już 3-4 razy :D więc tfu tfu to raczej on robił zwarę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


Seba325i
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 31/03/2018, 10:39
BMW: BMW E46 325i TURING
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PB61587
Kontakt:

Post autor: Seba325i » 14/09/2018, 20:43

maniek21112 pisze:
14/09/2018, 12:04
Są wieści, silniczek wymieniony, jeszcze nie pojeździł bardzo długo ale na poprzednim wymieniłby bezpiecznik już 3-4 razy :D więc tfu tfu to raczej on robił zwarę.
To dobre wieści , nie zapeszając :guma:

RabinBroda
Posty: 2
Rejestracja: 17/08/2018, 3:04
BMW: e46 325i SSG
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brok
VIN: 1234567
Kontakt:

Post autor: RabinBroda » 03/10/2018, 9:28

maniek21112 pisze:
14/09/2018, 12:04
Są wieści, silniczek wymieniony, jeszcze nie pojeździł bardzo długo ale na poprzednim wymieniłby bezpiecznik już 3-4 razy :D więc tfu tfu to raczej on robił zwarę.
Witam.
Twój problem jest typowy dla wyeksploatowanych silniczków elektrycznych - szczotkowych. To jak z rozrusznikiem - będzie działał, mimo że stary i wypracowany, jednak będzie pobierał znacznie więcej prądu (straty w skutek oporów czy iskrzenia na szczotkach). Identycznie z Twoim silniczkiem pompy, nie robił żadnego zwarcia po rozgrzaniu - bzdura. Zużyty silniczek pobierał więcej prądu niż pozwalał na to bezpiecznik 30A. Podłączany na krótko zapewne działał, ale na krótko czyli bez bezpiecznika. Często taka sytuacja dezorientuje w poszukiwaniu usterki.
To takie moje trzy grosze dla tych, którzy się z podobnym problemem jeszcze spotkają.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2818
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 03/10/2018, 11:49

Dokładnie jak napisałeś, terminologia może niewłaściwa, ale to on był przyczyną problemów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

bartrej
Posty: 2
Rejestracja: 10/09/2018, 8:56
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: bartrej » 08/10/2018, 13:12

Mam pytanie, od czego jest ten przewód? Ciecze mi z niego żółtym olejem. Rusza się na boki przy tej śrubie i nie bardzo idzie to od/do-kręcić.
[+] Pokaż spoiler
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości