Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#541

Post autor: Maciusss »

z tym ciśnieniem to było parę miesięcy temu ze szybko uciekało :/ teraz jest stabilne i nawet po nocy ma z 50 barów.
Błędy jakie pokazuje to czujniki wybierakowy i przełączający chociaż są nowe.Wiązka sprawdzona i podobno jest ok.
wysprzęglik nie cieknie do tego był drugi włożony na podmiankę.
Sprzęgło SACHS 3000 951 846
na oryginalnym było to samo :(

przez rok zwiedziłem 4 warsztaty i żaden nie potrafi naprawić usterki.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#542

Post autor: MARC »

Czy to ne pewno wina czujnika czy może elektroniki przy lewarku?
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#543

Post autor: Maciusss »

komputer pokazuje błąd obydwu czujników chociaż są nowe(wymienione dwa komplety) lewarek podobno jest ok.Najlepsze to jest to ze wszytsko bylo ok dopóki nie stałem w korku i coś się nagrzało.Jeśli już udało Mi się ruszyć to z każdym kilometrem było już coraz lepiej i wyglądało to jakby pęd powietrza coś schłodził :/
A teraz po wizycie w tych warsztatach Bunia już w ogóle nie jeździ tylko wywala błąd czujników :(
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#544

Post autor: MARC »

Trzeba sprawdzić interpretację błędu.
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#545

Post autor: Maciusss »

jednak okazało się ze czujniki są OK :) podobno problemem jest zatarty bieg wsteczny i sterownik który podobno jest wsadzony od starszego modelu :)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#546

Post autor: MARC »

Kto Ci taką diagnozę postawił i na jakiej podstawie ?
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#547

Post autor: Maciusss »

Na jakiej podstawie to nie wiem :) jest to warsztat specjalizujący się w naprawie smg i jest pokazany na mapce strony smg society.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#548

Post autor: MARC »

Temat tej firmy był już poruszany na tym forum w tym temacie...
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#549

Post autor: Maciusss »

Czytałem wszystko i chyba przeoczyłem temat o tej firmie :(
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#550

Post autor: Maciusss »

okazało się ze jednak sterownik jest dobry :) tylko ze wsteczny się zacina i można go wybić tylko młotkiem bo podobno jest przytarty :) oczywiście skrzynie jest w aucie.Czy jest w skrzyni jakiś otwór żeby było można wybić młotkiem wsteczny bieg :) ?
Ostatnio zmieniony 11 lut 18, 21:22 przez Maciusss, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”