Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:
- Foinix
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
- BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Szwecja
- Województwo: ---
- Miasto: Osby
- VIN: JP86630
Z tego co wiem to jedna z osób która tam pracuje, pracowała wcześniej w BMW i ma dużą wiedzę w zakresie naszych samochodów.
Troche ich realizacji można znaleźć na FB, jest sporo BMW https://www.facebook.com/ETS-Performance-1592173337732387/
Puki co jestem po kontakcie telefonicznym, i mam dobre odczucia. Można podjechać do nich albo wysłać im same sterowniki skrzyni/silnika.
Troche ich realizacji można znaleźć na FB, jest sporo BMW https://www.facebook.com/ETS-Performance-1592173337732387/
Puki co jestem po kontakcie telefonicznym, i mam dobre odczucia. Można podjechać do nich albo wysłać im same sterowniki skrzyni/silnika.
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
ś.p. Ayrton Senna da Silva
Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
- BMW: E46 325i Touring SSG2
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?
Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Może ktoś regenerował lub wymieniał?
Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
- BMW: E46 325i Touring SSG2
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Tak, zamieniłem silnik pompy na używany ze skrzyni dawcy, ale chyba czeka mnie to http://www.smgsociety.com/pl/produkt/silnik-pompy-6-biegowy-smg/
-
- Bywalec forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
- BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Fantozzi pisze:Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?
Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja walczyłem z akumulatorem ciśnienia i kupiłem używany:)
regenerowałem silnik elektryczny,ale długo nie pochodził wiec musiałem kupić nowy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
- BMW: E46 325i Touring SSG2
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Gdzie kupiłeś nowy? Ja nawet fabrykę tych silniczków znalazłem aso -1600 zł, Berlin 1000zł . Znalazłem do alfy Romeo za 200 euro. Ale chyba zdecyduje się na ten z smgsoc.Maciusss pisze:Fantozzi pisze:Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?
Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja walczyłem z akumulatorem ciśnienia i kupiłem używany:)
regenerowałem silnik elektryczny,ale długo nie pochodził wiec musiałem kupić nowy.
Czemu akumulator ciśnienia zmieniłeś, jakie objawy?
Nie występuje on jako część zmienna. Jest do kupienia jako całość układu waso za 16k W m3 występuje jako osobny element.
Zastanawiam się czy ktoś kto robi gruchy w citroenach nie podjął by się wymiany membrany i nabicia czynnika.
Można go bez problemu wykręcić?
.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 116
- Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
- BMW: 325CI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: JW04285
Siemka,
Znowu ja, tym razem mam problem z adaptacją. Prostownik podłączony, testowane na 2 inpach 5.02 i 5.06, z takim samym efektem, i teraz pojawił się komunikat ze zdjęcia co to może być ? Czasami pojawia się tylko Error_UBatt. Skrzynia nie pokazuje ani jednego błędu, jednak wie że nie jest zaadoptowana.
Znowu ja, tym razem mam problem z adaptacją. Prostownik podłączony, testowane na 2 inpach 5.02 i 5.06, z takim samym efektem, i teraz pojawił się komunikat ze zdjęcia co to może być ? Czasami pojawia się tylko Error_UBatt. Skrzynia nie pokazuje ani jednego błędu, jednak wie że nie jest zaadoptowana.
Ostatnio zmieniony 24 gru 17, 16:51 przez pepo1000, łącznie zmieniany 3 razy.
Bo Mam Wyj****e
-
- Bywalec forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 25 maja 17, 16:57
- BMW: e46 320Cd A
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witajcie, odkąd zaczęły się niskie temperatury moja skrzynia SSG2 zaczeła wariować, im zimniej tym gorzej...
Na początku podczas jazdy raz zapiszczała (dźwięk identyczny jak ten który sygnalizuje niską temperature), pozniej auto jak zatrzymałem się na światłach zrzucało na N i nie chciało wrzucić na bieg.
Zauważyłem, że jak przygazuje do 6 tys obrotów i wtedy dam bieg - wrzuci go i można jechać dalej.
Teraz sytuacja jest odwrotna. Samochód zaparkowany w garażu - SSG wyłączamy na biegu. Problem w tym, że odpalamy na Neutral, a moje nie chce zrzucić na Neutral.
Przy otwieraniu auta zawsze było słychać pompe - dobijała ciśnienie - teraz cicho.
Odłączyłem klemy akumulatora na 1 dzień, podłączyłem ponownie, auto zrzuciło na luz, odpaliło, ciśnienie się dobiło - dobijało z 7 sekund bez przerwy - ale odpaliło. Pojeździłem troche i dziś powtórka z rozrywki. Auto zblokowane na biegu i nie odpala, nie potrafi zrzucić na luz, pompy nie słychać.
Pytanie czy jest jakaś możliwość awaryjnego zrzucenia biegu?
Co może być powodem takich cyrków?
Na początku podczas jazdy raz zapiszczała (dźwięk identyczny jak ten który sygnalizuje niską temperature), pozniej auto jak zatrzymałem się na światłach zrzucało na N i nie chciało wrzucić na bieg.
Zauważyłem, że jak przygazuje do 6 tys obrotów i wtedy dam bieg - wrzuci go i można jechać dalej.
Teraz sytuacja jest odwrotna. Samochód zaparkowany w garażu - SSG wyłączamy na biegu. Problem w tym, że odpalamy na Neutral, a moje nie chce zrzucić na Neutral.
Przy otwieraniu auta zawsze było słychać pompe - dobijała ciśnienie - teraz cicho.
Odłączyłem klemy akumulatora na 1 dzień, podłączyłem ponownie, auto zrzuciło na luz, odpaliło, ciśnienie się dobiło - dobijało z 7 sekund bez przerwy - ale odpaliło. Pojeździłem troche i dziś powtórka z rozrywki. Auto zblokowane na biegu i nie odpala, nie potrafi zrzucić na luz, pompy nie słychać.
Pytanie czy jest jakaś możliwość awaryjnego zrzucenia biegu?
Co może być powodem takich cyrków?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 6952 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 4578 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damianfil92
-
- 1 Odpowiedzi
- 4195 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 5 Odpowiedzi
- 7295 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 4 Odpowiedzi
- 5532 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 0 Odpowiedzi
- 3256 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 1 Odpowiedzi
- 1753 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mario2121
-
- 3 Odpowiedzi
- 4229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomasze46
-
- 6 Odpowiedzi
- 3967 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 1 Odpowiedzi
- 1299 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Artek88