Skrzynia biegów SMG SSG - naprawy, regeneracja :info:

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#511

Post autor: MARC »

Dobrze wiedzieć. Szkoda tylko że na ich stronie nie ma wzmianki o BMW, oraz że kiepsko ona funkcjonuje.
Jest mało informacji...
Awatar użytkownika
Foinix
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 16 mar 17, 14:26
BMW: E46 M3 SMG Coupé i E36 M3 Coupé
Rok produkcji: 2003
Państwo: Szwecja
Województwo: ---
Miasto: Osby
VIN: JP86630

#512

Post autor: Foinix »

Z tego co wiem to jedna z osób która tam pracuje, pracowała wcześniej w BMW i ma dużą wiedzę w zakresie naszych samochodów.

Troche ich realizacji można znaleźć na FB, jest sporo BMW https://www.facebook.com/ETS-Performance-1592173337732387/

Puki co jestem po kontakcie telefonicznym, i mam dobre odczucia. Można podjechać do nich albo wysłać im same sterowniki skrzyni/silnika.
Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych.
ś.p. Ayrton Senna da Silva


Nowy członek rodziny - E46 M3 SMG
Fantozzi
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
BMW: E46 325i Touring SSG2
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#513

Post autor: Fantozzi »

Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?

Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297

Obrazek

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#514

Post autor: MARC »

Co się stało ? Silniczek padł ?
Fantozzi
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
BMW: E46 325i Touring SSG2
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#515

Post autor: Fantozzi »

Tak, zamieniłem silnik pompy na używany ze skrzyni dawcy, ale chyba czeka mnie to http://www.smgsociety.com/pl/produkt/silnik-pompy-6-biegowy-smg/
Obrazek
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#516

Post autor: Maciusss »

Fantozzi pisze:Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?

Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297

Obrazek

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Ja walczyłem z akumulatorem ciśnienia i kupiłem używany:)
regenerowałem silnik elektryczny,ale długo nie pochodził wiec musiałem kupić nowy.
Fantozzi
Bywalec forum
Posty: 74
Rejestracja: 19 lis 16, 9:59
BMW: E46 325i Touring SSG2
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#517

Post autor: Fantozzi »

Maciusss pisze:
Fantozzi pisze:Czy ktoś walczył z akumulatorem ciśnienia (zbiorniczkiem przeponowym) czy to jest raczej długowieczny element?
Może ktoś regenerował lub wymieniał?

Oraz czy ktoś regenerował silnik elektryczny pompy - 23427571297

Obrazek

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Ja walczyłem z akumulatorem ciśnienia i kupiłem używany:)
regenerowałem silnik elektryczny,ale długo nie pochodził wiec musiałem kupić nowy.
Gdzie kupiłeś nowy? Ja nawet fabrykę tych silniczków znalazłem :) aso -1600 zł, Berlin 1000zł . Znalazłem do alfy Romeo za 200 euro. Ale chyba zdecyduje się na ten z smgsoc.

Czemu akumulator ciśnienia zmieniłeś, jakie objawy?
Nie występuje on jako część zmienna. Jest do kupienia jako całość układu waso za 16k ;) W m3 występuje jako osobny element.

Zastanawiam się czy ktoś kto robi gruchy w citroenach nie podjął by się wymiany membrany i nabicia czynnika.
Można go bez problemu wykręcić?
.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Maciusss
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 20 sty 17, 12:20
BMW: E60 545i SMG(SSG 2)
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#518

Post autor: Maciusss »

silniczek kupiłem nowy w ASO,a akumulator ciśnienia PODOBNO miał pękniętą membrame i nie trzymało ciśnienia.Bez problemu go wykręcasz ;)
pepo1000
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 26 lip 17, 1:39
BMW: 325CI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: JW04285

#519

Post autor: pepo1000 »

Siemka,

Znowu ja, tym razem mam problem z adaptacją. Prostownik podłączony, testowane na 2 inpach 5.02 i 5.06, z takim samym efektem, i teraz pojawił się komunikat ze zdjęcia co to może być ? Czasami pojawia się tylko Error_UBatt. Skrzynia nie pokazuje ani jednego błędu, jednak wie że nie jest zaadoptowana.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 gru 17, 16:51 przez pepo1000, łącznie zmieniany 3 razy.
Bo Mam Wyj****e :) :pb98: :Yahoo!: :guma: :pb98:
PepsonSMG
Bywalec forum
Posty: 37
Rejestracja: 25 maja 17, 16:57
BMW: e46 320Cd A
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#520

Post autor: PepsonSMG »

Witajcie, odkąd zaczęły się niskie temperatury moja skrzynia SSG2 zaczeła wariować, im zimniej tym gorzej...
Na początku podczas jazdy raz zapiszczała (dźwięk identyczny jak ten który sygnalizuje niską temperature), pozniej auto jak zatrzymałem się na światłach zrzucało na N i nie chciało wrzucić na bieg.

Zauważyłem, że jak przygazuje do 6 tys obrotów i wtedy dam bieg - wrzuci go i można jechać dalej.

Teraz sytuacja jest odwrotna. Samochód zaparkowany w garażu - SSG wyłączamy na biegu. Problem w tym, że odpalamy na Neutral, a moje nie chce zrzucić na Neutral.

Przy otwieraniu auta zawsze było słychać pompe - dobijała ciśnienie - teraz cicho.

Odłączyłem klemy akumulatora na 1 dzień, podłączyłem ponownie, auto zrzuciło na luz, odpaliło, ciśnienie się dobiło - dobijało z 7 sekund bez przerwy - ale odpaliło. Pojeździłem troche i dziś powtórka z rozrywki. Auto zblokowane na biegu i nie odpala, nie potrafi zrzucić na luz, pompy nie słychać.

Pytanie czy jest jakaś możliwość awaryjnego zrzucenia biegu?
Co może być powodem takich cyrków?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”