Skrzynia automatyczna

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
pawelko89
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 11 wrz 10, 20:42
BMW: Było E46 318i 118KM
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#1

Post autor: pawelko89 »

Problem wygląda następująco. Po wrzuceniu na pozycję "D" i "R" na wciśniętym pedale hamulca to szarpnie do przodu i do tyłu. Co to może być ??
Wcześniej tego nie było.
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Przydalo by sie podlaczyc pod kompa :(
bolo2024

#3

Post autor: bolo2024 »

tylko jedż do kogoś kto robi tylko skrzynie automatyczne on ci prawde powie %) na normalnym kompie będzie ciężej coś zobaczyć , możliwe że masz mało oleju albo brudny olej :good: napisz co i jak .
pawelko89
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 11 wrz 10, 20:42
BMW: Było E46 318i 118KM
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#4

Post autor: pawelko89 »

Bylem dzisiaj u mechanika który właśnie się specjalizuje w naprawie skrzyń automatycznych. Podłączył komputer i nic nie stwierdził skrzynia nie ma żadnych błędów. Mam nie szczelny układ hamulcowy więc może być to wina hamulców. Jak naprawie to powiem dokładnie czym to było spowodowane.
bolo2024

#5

Post autor: bolo2024 »

kolego jeszcze do jasności takie zachowanie jest normalne nic nie jest zepsute nic się nie zniszczyło pozycja D normalnie to przód delikatnie powinien ci się podnieść do góry auto chce jechać , pozycja R tył podnosi sie do góry auto chce cofnąć,
Ja wczoraj byłem u kolesia co mi skrzynie wymieniał bo coś mi się znów nie podobało miedzy 4 a 5 biegiem na kompie sprawdził ze ze skrzynią wszystko jest ok ale dla świętego spokoju wywalił mi tą skrzynie z kompa i zaadoptował ją na nowo :roll: i autko całkiem inaczej śmiga, oczywiście dodał że muszę teraz przez jakiś czas uczyć skrzynie, pierwsze co zrobiłem z tym GM schit to pojechałem na autostrade i rozpędzanie do 220km\h spalanie przy tym rozpędzaniu to 14l\100km na piątym biegu, gdzie wcześniej było pełne 20l\100km . natomiast sama jazda z prędkością 200 km\h kosztuje mnie 10l\100km, oczywiście kultura pracy skrzyni się zmieniła jest płynniejsza a sam problem znikł teraz GM wie jaki bieg ma wrzucić,chodzi tu o 4 i 5 .jeszcze 40 tys km i wymiana oleju zapobiegawczo :D pozdrawiam
pawelko89
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 11 wrz 10, 20:42
BMW: Było E46 318i 118KM
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#6

Post autor: pawelko89 »

Właśnie odebrałem auto problem był związany z układem hamulcowym. Miałem nieszczelność płyn uciekał mi z zacisków wystarczyło zregenerować zaciski ale przy okazji wymieniłem także przewody do zacisków oczywiście na miedziane. Dziękuję za zainteresowanie tematem które założyłem. Mam nadzieje że może komuś to się przyda aczkolwiek nikomu tego nie życzę bo mnie to kosztowało 550 zł.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”