silnik 316i n42 85kw

pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#1

Post autor: pixma »

szukałem na forum odpowiedzi i nie moglem znalesc...

moze rozwiejecie moje watpliwosci...

smierdziało olejem spalonym w aucie a wiec uszczelka pod zaworem do wymiany...

zakupiona 200pare złotych reinz i mysalem ze mechanik mi wymieni

a tu zonk odpowiedział mi ze jakies blokady jeszcze za 300zł i oprogrqamowanie bmw komputera musi byc i mi nie zmieni bez tego bo to valvetronik silnik...i az zglupialem ....na forum gdzies czytałem ze normalnie ludzie zmieniali...-piwkiem popijajac

oświećcie mnie poważnie to tak skomplikowane ze na serwis mam jechać czy co...
onyx75
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 22 maja 17, 0:03
BMW: E46 N46B20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: KX00700

#2

Post autor: onyx75 »

O jakiej uszczelce piszesz pod pokrywą zaworów
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#3

Post autor: pixma »

mechanik nazywał to "pod deklem" aka zestaw uszczelek pod pokrywa zaworow

dopytam jak jest kilka...
onyx75
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 22 maja 17, 0:03
BMW: E46 N46B20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: KX00700

#4

Post autor: onyx75 »

Jeśli chodzi o te dwie uszczelki małą i dużą pod pokrywę zaworów to nie potrzebna jest żadna blokada i żaden komp godzinka pracy dwa browarki i po robocie nie wiem co ten twój mechanik reperuje ale ja bym mu napewno swojego auta nie dał nawet do wymiany świec :D
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#5

Post autor: pixma »

no własnie tak tutaj wyczytałem na tym forum.,,,,,,,,

ale on twierdzi inaczej....no znalazlem takie uszczelki
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-bmw-3-e46-e90-316i-318i-i6751808483.html

powaznie bredzi ? ze musze 300 zl zaplacic za blokady rozrzadu jakies ?
onyx75
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 22 maja 17, 0:03
BMW: E46 N46B20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: KX00700

#6

Post autor: onyx75 »

Dokladnie te tylko ja bym jeszcze radzil uszczeleczke wymienić od silniczka vvt bo bedziesz mial to na wieszchu i dla świętego spokoju koszt może z 20 zl.To mu powiedz żeby rowery naprawiał jak się na samochodach nie zna
onyx75
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 22 maja 17, 0:03
BMW: E46 N46B20
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: KX00700

#7

Post autor: onyx75 »

Ja robiłem to dwa tygodnie temu a nie jestem mechanikiem po prostu troche sie znam i przy okazji wymienialem wszystkie uszczelnienia uszczelkę miski olejowej gdzie jest wiecej roboty bo musisz belkę opuszczać i silnik pod wieszać wszystkie o-ringi po prostu nie nawidze jak coś cieknie mi na kostkę brukową dasz radę jak masz troche pojecia
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#8

Post autor: Palec11 »

Jakie blokady za 300 zł ? Moim zdaniem chce Cie naciągnąć zmień mechanika bo jak śmierdzi olejem i leje się z pod dekla to uszczelka za 200 zł grzechotka i i klucz chyba 10 nie jestem pewny i ewentualnie jakiś silikon do wysokich temperatur ... Może to też być rozszczelniona pompa Vacum ... Blokady to są potrzebne do wymiany rozrządu tylko w BMW więc nie daj się naciągnąć burakowi !!
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#9

Post autor: pixma »

hmm..powaznie ? .
kurcze zawsze tam wszystko naprawiałem....autko moje i zony...zaufanie mialem.

rozmawialem z nim przed chwila..te uszczelki to firmy elring taki zestaw.

ze niby wymiana prosta bo jakies 4 srobki sie wykreca ale potem silnik valvetronic na sprezynkach cos tam sie przestawia...i dlatego trzeba wypozyczyc blokady oryginalne BMW co kosztuja 2/3 tys. i cos tam jakies fazy na komputerze przestawiac.

ja sie nie znam: objawy jak pisałem: smierdzi troszke w srodku i jak ta pokrwe plastikowa podegnie sie to widac olej co kapie i sie spala i dlatego smierdzi-uwazam.

Jutro podjade do innego mechanika chyba...bo juz policzylem ze tutaj bym zaplacil 200 uszczelka 300 blokady i robocizna.,.z 700zł ...serwis pewnie taniej
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#10

Post autor: Palec11 »

Nie wiem jak potrzebuje blokad to może coś więcej jest do zrobienia ale jak tylko uszczelka "pod deklem" to na 100% nie potrzeba blokad ... Mój mechanik co nie zna się na BMW nie ma komputera i tym bardziej blokad do rozrządu do BMW zrobił mi to bez problemu i żadnych kombinacji. Może warto zdjąć osłony i obadać co tam się dzieje wrzuć zdjęcie na forum może coś podpowiemy ;) Ja jak kupowałem BMW z N42 to byłem zielony jak by nie to forum i forum bmw klub to bym był niesamowitą ilość $$ w plecy przez mechaników co NIE OGARNIAJĄ N42. A N42 dla cześka co robi VW i Reno to w 90% coś czego nie powinien ruszać bo się nie zna ...


Tutaj masz zdjęcie mojego silnika bez pokrywy zaworów https://naforum.zapodaj.net/26470088c812.jpg.html

Tutaj nic nie trzeba blokować w około tego jest jedna duża uszczelka i chyba przy Valvetroniku nakładasz uszelki nakładasz pokrywę zaworów dokręcasz śruby i tyle
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”