Sciaga przy dodawaniu gazu i plywa.

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
ODPOWIEDZ
Luzykrk
Posty: 6
Rejestracja: 30/03/2018, 1:41
BMW: E46 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Kontakt:

Sciaga przy dodawaniu gazu i plywa.

Post autor: Luzykrk » 01/04/2018, 19:34

Siema.
E46 328
Samochod strasznie plywa, lewo-prawo, trzeba caly czas kontrowac(przy szybszej jezdzie np. w trasie). W dodatku przy dodawaniu gazu sciaga momentalnie na prawo. Podczas jazdy autostrada (ok 140km/h) nie przejade prosto 100m.
Jadac prosto, kiera ustawiona jest lekko w lewo. Ktos przerabial cos podobnego?
Pozdrawiam


Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 412
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Post autor: Analogowy13 » 01/04/2018, 20:25

Jedz na szarpaki ... Być może tuleje wahacza te wewnętrzne wybite , albo/i końcówki drążków kierowniczych , a jak cię ściąga przy przyspieszaniu to sprawdź może ciśnie w oponach
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek

Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 746
Rejestracja: 19/07/2013, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: saku82pl » 01/04/2018, 20:33

Ewidentnie zawias. Przednie sworznie wahacza/tuleje wahacza. Jedź na stację diagnostyczną a wszystko będzie jasne. Nie zwlekaj bo opony dostają po tyłku na bank.

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3102
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 01/04/2018, 20:46

Miałem podobnie, wymieniony zawias z przodu i tuleja prowadząca z tylu (przy progu) i nadal nic. Co się okazało po 12 miesiacach, maglownica kończyła swój żywot i niestety skończyła :)
Teraz zregenerowalem magiel i mam spokój a samochód prowadzi się jak po sznurku :)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Luzykrk
Posty: 6
Rejestracja: 30/03/2018, 1:41
BMW: E46 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Kontakt:

Post autor: Luzykrk » 01/04/2018, 20:48

Sworznie w wachaczach sa ok, cisnienie w oponach rowniez w normie. W prawym tyle owszem delikatnie cos zaczyna stukac, ale zeby to mialo az taki wplyw.. Ze jadac szybciej jest wrecz niebezpiecznie.
Dodam jeszcze ze koncowki drazkow rowniez byly wymienione, w podobnym czasie jak sworznie na wachaczach.

Ktos kojarzy orientacyjne koszty wymiany tych tulei, czy geometria tez obowiazkowo do ustawienia po takich naprawach?
Ostatnio zmieniony 01/04/2018, 21:02 przez Luzykrk, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3102
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 01/04/2018, 21:02

Luzykrk pisze:
01/04/2018, 20:48
Sworznie w wachaczach sa ok, cisnienie w oponach rowniez w normie. W prawym tyle owszem delikatnie cos zaczyna stukac, ale zeby to mialo az taki wplyw.. Ze jadac szybciej jest wrecz niebezpiecznie
Sprawdź tuleje prowadzące tylne koło , przy progu. Jeśli z nimi wszystko ok to magiel do wymiany
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2844
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 01/04/2018, 21:03

Idź za tropem stukania, może poszuka amortyzatora i sam amortyzator niedomaga, oczywiście do sprawdzenia tuleje progowe (tył).

Dzidek był szybszy :wink:
Luzykrk pisze:
01/04/2018, 20:48
Ktos kojarzy orientacyjne koszty wymiany tych tulei, czy geometria tez obowiazkowo do ustawienia po takich naprawach?
Jeżeli pytasz o tuleje przednich wahaczy to wymiana pewnie 70-120,- i trzeba zrobić zbieżność.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
saku82pl
Bywalec forum
Posty: 746
Rejestracja: 19/07/2013, 22:20
BMW: 320D+
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: saku82pl » 04/04/2018, 19:39

A powiedz czy w ogóle możesz nie ruszając kierownicą utrzymać kierunek jazdy?


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość