rudzielec w e46

Problemy, pytania, porady związane z nadwoziem samochodu, czyli m.in.: lampy, karoseria, wnętrze samochodu
dziadson1
Posty: 3
Rejestracja: 5 paź 14, 13:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#1

Post autor: dziadson1 »

Witam
Jak u Was z rdza w e46? Będę kupował lada dzień z niemiec 2003 rocznik. Mam się czego obawiać co do rudego?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#2

Post autor: mariryb »

Nie rudego a Rudej ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tgw1yEcWpTU

A poważnie to i w przedliftach i poliftach pojawia się na rantach błotników, na masce nad lampami, nad listwą rejestracji tylnej. Inne miejsca to już indywidualnie
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#3

Post autor: kruszka »

Witam,
podłączę się do tematu - u mnie na tylnym błotniku pojawia się już "baranek". I tu moje pytanie - jak sobie z tym radzić i ile może wziąć lakiernik za zrobienie tego? Czy trzeba wyciąć ten kawałek a potem szpachla czy jak to wygląda?
Dodam, że rozmiary tego rdzewiejącego kawałka wynoszą jakieś 3,5x2cm max.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Dla leniwych.. jest podobny temat

http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=14&t=11875&hilit=rdzawe

O przednich błotnikach ale jest w im trochę informacji na ten temat
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#5

Post autor: kruszka »

Przeglądałem już ten temat wcześniej, niestety jeśli chodzi o przednie błotniki to wymiana jest bezproblemowa, jednak tutaj chodzi o tył, a tam tej możliwości nie ma...
Zastanawiałem się tylko czy ten element trzeba będzie wyciąć, czy wystarczy głęboko szlifować i chciałem orientacyjnie zapytać o cenę takiej operacji kogoś, kto robił podobne rzeczy, aby udając się do lakiernika nie zdarł ze mnie za bardzo :)
Ale tak czy inaczej, dziękuję za pomoc :)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: zibi_j1 »

Mozna zedrzec do golego ale na to koniecznie podklad antykorrozyjny. Lakiernicy przewaznie pracuja po swojemu/ staremu a rynek sie zmienia i jest chemia ktora dobije resztki rdzy i sprawi ze zaprawka nie wyjdzie po dwoch latach.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
dziadson1
Posty: 3
Rejestracja: 5 paź 14, 13:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#7

Post autor: dziadson1 »

No to kurcze szkoda ze takie piękne autko gnije. Czytałem sporo artykułów na temat e46 i przeważnie wszędzie pisali ze e46 jest dobrze zabezpieczona przed korozją, a jednak nie:-( ostatnim autem który posiadałem był opel vectra b i powiedziałem sobie ze nigdy auta ze słabymi blachami no ale widzę ze znowu ten błąd popełniłem. No dobra to jeszcze takie pytanko jeżeli się pojawi rdza i ja zlikwiduje to na jaki czas mam spokój? Będę jeździł tym autem wiele lat i nie chce po każdej zimie oddawać go do lakiernika. Nie da się jakoś zabezpieczyć tego nadwozia żeby nie martwić się już nigdy o ruda?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#8

Post autor: zibi_j1 »

Jest dobrze zabezpieczone. Ale ma 15 lat wiec cudow nie ma. To nie opel czy ford.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#9

Post autor: jaszczomppoziomka »

tja, 5-cio letnia A-klasa rdzewieje gorzej niż 10-cio letnie e46 na przykład
dziekan
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 3 sie 11, 22:46
BMW: 330xd
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: lubin

#10

Post autor: dziekan »

kruszka pisze:Przeglądałem już ten temat wcześniej, niestety jeśli chodzi o przednie błotniki to wymiana jest bezproblemowa, jednak tutaj chodzi o tył, a tam tej możliwości nie ma...
Zastanawiałem się tylko czy ten element trzeba będzie wyciąć, czy wystarczy głęboko szlifować i chciałem orientacyjnie zapytać o cenę takiej operacji kogoś, kto robił podobne rzeczy, aby udając się do lakiernika nie zdarł ze mnie za bardzo :)
Ale tak czy inaczej, dziękuję za pomoc :)
robie w tej chwili to samo...wycinam i wstawiam nowa blache.Wiecej zabawy ale przynajmniej nie bede o tym juz wiecej myslal 8)
Napisz odpowiedź

Wróć do „Nadwozie”