rudzielec w e46
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Nie rudego a Rudej
http://www.youtube.com/watch?v=tgw1yEcWpTU
A poważnie to i w przedliftach i poliftach pojawia się na rantach błotników, na masce nad lampami, nad listwą rejestracji tylnej. Inne miejsca to już indywidualnie
http://www.youtube.com/watch?v=tgw1yEcWpTU
A poważnie to i w przedliftach i poliftach pojawia się na rantach błotników, na masce nad lampami, nad listwą rejestracji tylnej. Inne miejsca to już indywidualnie
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Witam,
podłączę się do tematu - u mnie na tylnym błotniku pojawia się już "baranek". I tu moje pytanie - jak sobie z tym radzić i ile może wziąć lakiernik za zrobienie tego? Czy trzeba wyciąć ten kawałek a potem szpachla czy jak to wygląda?
Dodam, że rozmiary tego rdzewiejącego kawałka wynoszą jakieś 3,5x2cm max.
podłączę się do tematu - u mnie na tylnym błotniku pojawia się już "baranek". I tu moje pytanie - jak sobie z tym radzić i ile może wziąć lakiernik za zrobienie tego? Czy trzeba wyciąć ten kawałek a potem szpachla czy jak to wygląda?
Dodam, że rozmiary tego rdzewiejącego kawałka wynoszą jakieś 3,5x2cm max.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Dla leniwych.. jest podobny temat
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=14&t=11875&hilit=rdzawe
O przednich błotnikach ale jest w im trochę informacji na ten temat
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=14&t=11875&hilit=rdzawe
O przednich błotnikach ale jest w im trochę informacji na ten temat
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 295
- Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielany Wrocławskie
Przeglądałem już ten temat wcześniej, niestety jeśli chodzi o przednie błotniki to wymiana jest bezproblemowa, jednak tutaj chodzi o tył, a tam tej możliwości nie ma...
Zastanawiałem się tylko czy ten element trzeba będzie wyciąć, czy wystarczy głęboko szlifować i chciałem orientacyjnie zapytać o cenę takiej operacji kogoś, kto robił podobne rzeczy, aby udając się do lakiernika nie zdarł ze mnie za bardzo
Ale tak czy inaczej, dziękuję za pomoc
Zastanawiałem się tylko czy ten element trzeba będzie wyciąć, czy wystarczy głęboko szlifować i chciałem orientacyjnie zapytać o cenę takiej operacji kogoś, kto robił podobne rzeczy, aby udając się do lakiernika nie zdarł ze mnie za bardzo
Ale tak czy inaczej, dziękuję za pomoc
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Mozna zedrzec do golego ale na to koniecznie podklad antykorrozyjny. Lakiernicy przewaznie pracuja po swojemu/ staremu a rynek sie zmienia i jest chemia ktora dobije resztki rdzy i sprawi ze zaprawka nie wyjdzie po dwoch latach.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 paź 14, 13:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
No to kurcze szkoda ze takie piękne autko gnije. Czytałem sporo artykułów na temat e46 i przeważnie wszędzie pisali ze e46 jest dobrze zabezpieczona przed korozją, a jednak nie:-( ostatnim autem który posiadałem był opel vectra b i powiedziałem sobie ze nigdy auta ze słabymi blachami no ale widzę ze znowu ten błąd popełniłem. No dobra to jeszcze takie pytanko jeżeli się pojawi rdza i ja zlikwiduje to na jaki czas mam spokój? Będę jeździł tym autem wiele lat i nie chce po każdej zimie oddawać go do lakiernika. Nie da się jakoś zabezpieczyć tego nadwozia żeby nie martwić się już nigdy o ruda?
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Jest dobrze zabezpieczone. Ale ma 15 lat wiec cudow nie ma. To nie opel czy ford.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 546
- Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
- BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: WroclawIOpole
tja, 5-cio letnia A-klasa rdzewieje gorzej niż 10-cio letnie e46 na przykład
-
- Bywalec forum
- Posty: 72
- Rejestracja: 3 sie 11, 22:46
- BMW: 330xd
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: lubin
robie w tej chwili to samo...wycinam i wstawiam nowa blache.Wiecej zabawy ale przynajmniej nie bede o tym juz wiecej myslalkruszka pisze:Przeglądałem już ten temat wcześniej, niestety jeśli chodzi o przednie błotniki to wymiana jest bezproblemowa, jednak tutaj chodzi o tył, a tam tej możliwości nie ma...
Zastanawiałem się tylko czy ten element trzeba będzie wyciąć, czy wystarczy głęboko szlifować i chciałem orientacyjnie zapytać o cenę takiej operacji kogoś, kto robił podobne rzeczy, aby udając się do lakiernika nie zdarł ze mnie za bardzo
Ale tak czy inaczej, dziękuję za pomoc