Różnica między 136 i 150 km

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Awatar użytkownika
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 212
Rejestracja: 14/08/2011, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Gadu-Gadu: 2551204
VIN: FY19416
Kontakt:

Różnica między 136 i 150 km

Post autor: IFrIT_86 » 22/08/2011, 20:32

Witam Panowie napiszcie jaka jest różnica ogółna miedzy 320D 136km a 150km
Tylko nie piszcie że jest mocniejsza z tego co mi wiadomo to:
- w 150 w dolocie są jakieś blaszki które się urywają w 136 brak ich
- w 150 wtryski CR w 136 pompa boscha
- w 150 jakiś sterownik do świec żarowych czy coś takiego w 136 chyba tylko przekażnik
Moja Galeria
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=10637" onclick="window.open(this.href);return false;


romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3628
Rejestracja: 17/10/2009, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: romanikxxl » 23/08/2011, 20:25

I wiele innych różnic konstrukcyjnych :D Zasadniczą znasz :)
Romanikxxl

Awatar użytkownika
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 212
Rejestracja: 14/08/2011, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Gadu-Gadu: 2551204
VIN: FY19416
Kontakt:

Post autor: IFrIT_86 » 24/08/2011, 18:23

To aż tyle tego jest
Moja Galeria
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=10637" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27/02/2011, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas
Gadu-Gadu: 448732

Post autor: WitAce » 24/08/2011, 18:24

Jaka jestes roznica pomiedzy 136 i 150km:
Pierwszego bym nie kupil,
a drugim na codzien jezdzi moja dziewczyna :)

Awatar użytkownika
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 212
Rejestracja: 14/08/2011, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Gadu-Gadu: 2551204
VIN: FY19416
Kontakt:

Post autor: IFrIT_86 » 24/08/2011, 18:52

Haha jak zwieżla odpowiedź a może wypowiedział byś się z jakich to powodów byś nie kupił tylko nie pisz ze jest za słabe
Moja Galeria
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=10637" onclick="window.open(this.href);return false;


Awatar użytkownika
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27/02/2011, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas
Gadu-Gadu: 448732

Post autor: WitAce » 24/08/2011, 22:15

Powody:
1. Diesel (przebiegi roczne minimum 30-40 tys. - MINIMUM)
2. Pompa VP44 Bosch'a i jej skomplikowana, i droga naprawa.
3. Caly swiat przeszedl juz na Common Rail'a. Nawet w najnowszych silnikach benzynowych stosuje sie teraz podobne rozwiazanie.

Awatar użytkownika
Stunter_M
Bywalec forum
Posty: 152
Rejestracja: 04/08/2010, 0:01
BMW: 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Gadu-Gadu: 4345310
Tlen: Stunter_M
Kontakt:

Post autor: Stunter_M » 25/08/2011, 23:15

nie jest aż tak źle:
pompa bosha kosztuje około 800zł a w 150konnej każdy pompo-wtrysk tyle kosztuje :)
a co do Common Rail'a to czego oczekiwać od 10letniego auta :)
w poliftowych 320tkach ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem i rozbieraniem tych aut mówił mi, że pękają wały korbowe ale ile w tym prawdy...


każdy chwali swoje.
jeśli cie stać na poliftowego w dobrym stanie to kupuj ale jeśli jesteś na granicy to ja bym wolał kupić 136 ale za to w bogatszym wyposażeniu.

ja kupiłem swojego zrobiłem już 40tyś w rok! i jak narazie nic się nie dziej poza termostatem ale to dlatego że sam w nim grzebałem :D
///M

Krisstoff
Bywalec forum
Posty: 127
Rejestracja: 30/06/2011, 0:26
BMW: 320d M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czernica
Kontakt:

Post autor: Krisstoff » 26/08/2011, 0:08

Stunter_M pisze: w poliftowych 320tkach ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem i rozbieraniem tych aut mówił mi, że pękają wały korbowe ale ile w tym prawdy...
Chyba w przedliftowych. Mi pękł wał korbowy, a jak szukałem silnika, to większość które były na sprzedaż były z uszkodzonym wałem, także coś w tym jest.
Obrazek

Awatar użytkownika
WitAce
Bywalec forum
Posty: 110
Rejestracja: 27/02/2011, 23:36
BMW: 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Irladnia
Województwo: ---
Miasto: Naas
Gadu-Gadu: 448732

Post autor: WitAce » 26/08/2011, 10:45

To moze byc wina starego systemu wtryskowego z oslawiona juz pompa VP44 na czele i rzeczywistych przebiegow powyzej 500 tys km (licznikowe 180 tys :lol: ). Co z tego, ze pompa kosztuje tylko 800 zl. Ja bym za nia nie dal zlamanego centa :)

Awatar użytkownika
IFrIT_86
Bywalec forum
Posty: 212
Rejestracja: 14/08/2011, 10:16
BMW: E46 320d 150km M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Gadu-Gadu: 2551204
VIN: FY19416
Kontakt:

Post autor: IFrIT_86 » 26/08/2011, 18:39

To słuchajcie wiem już że pompa vp44 się pierdzieli ale po regeneracji z 100 tys na pewno wytrzyma.
Teraz tak w tych modelach poliftingowych jak jestz właśnie z wytrzymałościa całego turbo.
Czyli jak turbina jest tam też jakaś pompa czy od razu te wtryski same sobie wtryskują i jak z nimi jest na ogół bo jeśli pod każdym względem jest poliftowa lepsza to będę szukał poliftowej :)
Moja Galeria
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=10637" onclick="window.open(this.href);return false;


ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość