Rheingold ISTA/D ISTA/P
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Heloł dzisiaj mając chwilę czasu ogarnąłem sobie Rheingolda , póki co sama instalacja która de facto zajmuje prawie 24 Gb , ale już odpaliłem na sucho bez żadnych błędów więc jest dobrze Wrzucę parę screenów
Program lata na kablu od INPA , także niebawem mam nadzieję pobawię się ze swoją e46
Program lata na kablu od INPA , także niebawem mam nadzieję pobawię się ze swoją e46
Ostatnio zmieniony 26 paź 15, 21:10 przez Miłosz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Jakie to ma wymagania sprzętowe? Program jest darmowy, można go zassać z netu?
Wygląda ciekawie
Wygląda ciekawie
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Nie ma wygórowanych wymagań co do sprzętu , a co do systemowych to Windows XP, Windows 7 32bit, Windows 7 64Bit, Windows 8 32bit, Windows 8 64bit. U mnie działa na Windows 10 32 bit. Ponoć dobrze jest mieć co najmniej jakiegoś dwurdzeniowego procka, do tego minimum 2gb ramu i około 200 Gb wolnego miejsca ( w przypadku rozwinięcia pakietu o ista p ). Program jest płatny i to bardzo hehe, no ale Sznurki zawsze można odnaleźć w czeluściach internetu
Do tego trzeba uprzednio zainstalować : Net Framework 4.5.1 , Ediabas 7.3 , Java, vcredist_x86 , vs90_piaredist.
Ja mam INPA na C a na innym dysku całego rheingolda. W menadżerze trzeba jeszcze zmienić port na com9 jeśli chcemy pod k-dcan używać.
Do tego trzeba uprzednio zainstalować : Net Framework 4.5.1 , Ediabas 7.3 , Java, vcredist_x86 , vs90_piaredist.
Ja mam INPA na C a na innym dysku całego rheingolda. W menadżerze trzeba jeszcze zmienić port na com9 jeśli chcemy pod k-dcan używać.
Ostatnio zmieniony 17 paź 15, 19:32 przez Miłosz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
MARC jak dobrze pamiętam to TIS był zbiorem instrukcji , a tutaj masz pełną diagnozę auta i inne cuda. Może uda mi się zrobić też jakiś filmik poglądowy to wrzucę na yt
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Dodam jeszcze, że jest to najnowsze oficjalne oprogramowanie używane w ASO bmw. Nie wiem co prawda czy w Polsce , ale na świecie na pewno
Mój --- > lexus is 220d
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
W obecnym temacie omawiamy program ISTA D czyli Integrated Service Technical Application - narzędzie do diagnozy , informacji technicznych podglądu parametrów , zmiany ustawień.
Za jakiś czas pojawi się temat Rheingold ISTA P czyli Integrated Service Technical Application / Programing gdzie mamy możliwość programowania kodowana indywidualizacji upgrade sterowników czyli coś jak NCS wiinkfp DIS.
Specjalnie rozdzieliłem te tematy z racji tego że bardzo łatwo można uwalić auto bawiąc się i ciskając po kolei byle co. Chciałbym zacząć od zbudowania w tym temacie bazy informacji dla forumowiczy co z czym się je. Jako że przekonany jestem iż 100% nas nie kupi odpowiedniego interfejsu do zabawy tzw icom ( koszt na popularnym portalu od 2000 zł ) i będzie używała połączenia poprzez k-dcan czyli interfejsu od INPA trzeba z głowa podchodzić do tematu. To znaczy że po podpięciu auta nie akceptujmy od razu najnowszych aktualizacji tylko sprawdzmy JAKIE JEST WYMAGANE ŁĄCZE DO JEJ ZROBIENIA ! W przypadku akceptacji wszystkiego po kdcan można się zdziwić że coś nagle zostało skasowane i nie wgrane, a wtedy zostanie nam znalezienie kogoś z icomem (chyba że dis czy winkfp podniesie). Z tym że to raczej tyczy się ISTA P , ale czytać co się ciska trzeba.
Także w tym temacie poruszamy TYLKO zagadnienia związane z ISTA D.
Za jakiś czas pojawi się temat Rheingold ISTA P czyli Integrated Service Technical Application / Programing gdzie mamy możliwość programowania kodowana indywidualizacji upgrade sterowników czyli coś jak NCS wiinkfp DIS.
Specjalnie rozdzieliłem te tematy z racji tego że bardzo łatwo można uwalić auto bawiąc się i ciskając po kolei byle co. Chciałbym zacząć od zbudowania w tym temacie bazy informacji dla forumowiczy co z czym się je. Jako że przekonany jestem iż 100% nas nie kupi odpowiedniego interfejsu do zabawy tzw icom ( koszt na popularnym portalu od 2000 zł ) i będzie używała połączenia poprzez k-dcan czyli interfejsu od INPA trzeba z głowa podchodzić do tematu. To znaczy że po podpięciu auta nie akceptujmy od razu najnowszych aktualizacji tylko sprawdzmy JAKIE JEST WYMAGANE ŁĄCZE DO JEJ ZROBIENIA ! W przypadku akceptacji wszystkiego po kdcan można się zdziwić że coś nagle zostało skasowane i nie wgrane, a wtedy zostanie nam znalezienie kogoś z icomem (chyba że dis czy winkfp podniesie). Z tym że to raczej tyczy się ISTA P , ale czytać co się ciska trzeba.
Także w tym temacie poruszamy TYLKO zagadnienia związane z ISTA D.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
jak by ktoś miał pytania apropo tego programu to jest nas już dwóch z działającym ISTA D, narazie wiedza jest uboga ale pomału ogarniemy temat. Piszcie wszystko tutaj żeby zostało dla innych.
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Konfiguracja pod interfejs k-dcan ( czyli kabel od INPA ) Trzeba pamiętać żeby była prawidłowa zainstalowana INPA z całym pakietem.
1. Ustawienia w programie - odpalamy program i na górze mamy w kwadracie logo klucza , wciskamy na to , a następnie wybieramy VCI config po lewej stronie wybieramy Ediabas default setigins (ediabas.ini) i ok. Wyłączamy program.
2. Podłączamy kabel wchodzimy w menadżera urządzeń i tam zmieniamy port na com9 oraz Latency Timer (msec) na 1. Akceptujemy i zamykamy.
3. Ustawienia pliku Ediabas.ini musi być STD:OBD oraz W [TCP] Port na 6801 - prawidłowo działająca inpa ma już te ustawienia ale warto sprawdzić.
4. Ustawienia poliku Obd.ini zmieniamy Port=Com1 na Port=Com9
Jak tak mamy ustawione to musi ruszyć
Pierwsze odpalenie i połączenie, odpalamy program , następnie Operations, następnie Read out vehicle data , następnie complete identification.
Także póki co to tyle
1. Ustawienia w programie - odpalamy program i na górze mamy w kwadracie logo klucza , wciskamy na to , a następnie wybieramy VCI config po lewej stronie wybieramy Ediabas default setigins (ediabas.ini) i ok. Wyłączamy program.
2. Podłączamy kabel wchodzimy w menadżera urządzeń i tam zmieniamy port na com9 oraz Latency Timer (msec) na 1. Akceptujemy i zamykamy.
3. Ustawienia pliku Ediabas.ini musi być STD:OBD oraz W [TCP] Port na 6801 - prawidłowo działająca inpa ma już te ustawienia ale warto sprawdzić.
4. Ustawienia poliku Obd.ini zmieniamy Port=Com1 na Port=Com9
Jak tak mamy ustawione to musi ruszyć
Pierwsze odpalenie i połączenie, odpalamy program , następnie Operations, następnie Read out vehicle data , następnie complete identification.
Także póki co to tyle
Mój --- > lexus is 220d
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kaduczi
-
- 20 Odpowiedzi
- 5428 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Etman
-
- 1 Odpowiedzi
- 3163 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 2100 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Re-niu
-
- 3 Odpowiedzi
- 2160 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Odhinn
-
- 12 Odpowiedzi
- 10441 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: haxigi