Rheingold ISTA/D ISTA/P

Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#101

Post autor: Miłosz »

Jak komuś wysypuje się całe oprogramowanie po zainstalowaniu patched ediabas to można robić sztuczkę z podmianką plików ediabas.ini oraz obd.ini . Podmiana tyczy się oczywiście ISTA/P. Czyli jak wiemy że będzie grzebanie w ISTA/P to stare pliki wycinamy i wklejamy te pod ISTA/P i tyle.
Mój --- > lexus is 220d
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#102

Post autor: Miłosz »

Do obsługi ISTA producent głównie zaleca tzw Icom next. Przypominam że ista/p oficjalnie działa tylko z icomem , ale został opracowany emulator i dzięki temu działa z kdcan.

Obrazek

Obrazek

icom a 367 Euro numer 81312360883
icom b 106 Euro numer 81312360884
icom c 158 Euro numer 81312360885

Nie szukajcie po etk bo tych numerów nie znajdziecie ;)
Parę słów więcej (zapożyczony link od innego kolegi z forum)
http://chomikuj.pl/M-car/Dokumenty/icom+next/BMW_icom_next_product_EN,5161046735.pdf
Mój --- > lexus is 220d
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#103

Post autor: Miłosz »

Udało mi się odpalić najnowszą ista+ na starych bazach :D No może nie starych ale ciut starszych

Obrazek

Dodam jeszcze że już ista/p się kończy tzn nie będzie dalej rozwijana a w jej miejsce przechodzi ista+ . Jako że do serii E zostało już wszystko zrobione , to ista+ będzie umożliwiała kodowanie ... kodowanie tylko i wyłącznie serii F.
Mój --- > lexus is 220d
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#104

Post autor: Miłosz »

Nie polecam wrzucać starszych baz do nowszego programu , dzisiaj mi się wysypała ista :P także na nowo będę musiał ją postawić :P
Mój --- > lexus is 220d
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#105

Post autor: tomkoff »

Mam problem z uruchomieniem isty p, jakie są kroki po rozpakowaniu archiwum bo ja uruchamiam network tools, później loader i właśnie podczas uruchamiania loadera w połowie mi się wysypuje, uruchamiam ista p 3.57, dodam że ista d śmiga bez problemu

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1680
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#106

Post autor: Szczurson »

Nie posiada ktoś jakiegoś linku / torrenta do ISTA/D? ;)
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#107

Post autor: Miłosz »

Napiszę w skrócie , olać inpa czas przerzucić sie na ista+ jeśli chodzi o diagnozę. Myślę że najlepszym tego przykładem jest Zibi , który w inpa miał brak błędów, natomiast po podpięciu się ista+ nazbierało się trochę tego. Oczywiście wszystko pokasowane i nie wywaliło ponownie, aczkolwiek problemu nie rozwiązaliśmy. I błąd jeden po jezdzie cały czas wraca.
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#108

Post autor: MARC »

Przypadek Zibiego jest dość skomplikowany i mimo wspólnej pomocy nadal pozostaje zagadką...
Jeżeli chodzi o inpe to ona znakomicie sobie daje radę, oczywiście jest dużo prostsza i nie ma tylu funkcji co ista+ ale coś za coś...

Chodź osobiście twierdzę że chętnie spróbuję pobawić się tym programem... ;)
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#109

Post autor: Miłosz »

MARC ale to nie jest mój pierwszy przypadek że inpa nie widziała błędu :/ Po za tym nie mówimy jedynie o samym silniku, jak Zibi dotrze to pewnie zaktualizuje temat bo robił fotki jak mu czyściłem a trochę tego było. Z drugiej strony sam przecież ogarnia tematy komputerowe znaczy inpa ncs i żył w nieświadomości tych "paru błędów" :P
Nie twierdzę że inpa jest zła, ale stając przed wyborem ista a inpa dla mnie byłoby to oczywiste ;)

Ps sznurki masz ?
Mój --- > lexus is 220d
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#110

Post autor: zibi_j1 »

Dotarł Zibi już do Wawy ale potrzebuję chwili oddechu ;) czekamy jeszcze na opinię Trandolfa. Ista faktycznie pokazuje kilka błędów jak oświetlenie wnętrza których Inpa nie widzi. Teraz błąd 101 widać w inpie po każdym przeładowaniu
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”