Remont N42B18 - jaki koszt?
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 273
- Rejestracja: 5 lip 15, 13:12
- BMW: E46 318i N42B20
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Stalowa Wola
Jestem żywo zainteresowany jak przedstawia się realny koszt takiego zabiegu? B18 czy B20 to ten sam koszt więc dla szerszej grupy sie może przydać wiadomość. Pewien domownik uparł się na remont N42B18 - bo tak i nie wiem ile to może wynieść.
Czy z robotą remont głowicy + tłoki i pierscienie + rozrząd+ wymiana wału zmieści sie w 5000 zl?
I jeszcze jedno pytanie już typowo ode mnie : jaki olej do dyfru w w 318 N42B20 z manualem? Musze jakiś zalać a wiadomości na ten temat zbytnio nie ma jaki konkretnie - zasadniczo nie powinienem mieć szpery.
Czy z robotą remont głowicy + tłoki i pierscienie + rozrząd+ wymiana wału zmieści sie w 5000 zl?
I jeszcze jedno pytanie już typowo ode mnie : jaki olej do dyfru w w 318 N42B20 z manualem? Musze jakiś zalać a wiadomości na ten temat zbytnio nie ma jaki konkretnie - zasadniczo nie powinienem mieć szpery.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Witam ja ostatnio interesuje się tematem remontu kapitalnego w N42B20 ubywa mi olej ... (nie wiem czy remont zrobię moi mechanicy nie mają wolnego terminu żeby zajrzeć pod maskę i ocenić co w trawie piszczy być może to pierdoła ale dopiero w listopadzie się przekonam jak znajdą czas) I tak jeden fachman wycenił mi remont kapitalny max 3000zł. Inny fachowiec wycenił mi remont kapitalny tak mniej więcej 4 tysiące zależy co tam się w środku kryje jak jest totalna lipa to nawet do 5 tysięcy dojdzie. Tak więc myślę że w 5 tysiącach remont kapitalny się zmieści ale bez rozrządu raczej.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
A ile według was powinien taki remont kosztować maxymalnie i minimalnie ? Bo to trochę podejrzane jak jeden mi mówi że koszty mogą nawet 5 tysięcy wynieść a inny mówi ze 3 tysiące to max ... Co myślicie ??
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Ja jak robiłem delikatny "remont" w byłym sedanie z N42B20, to za części u Maćka z czescidobmw.pl zapłaciłem niecałe 1100 zł wraz z przesyłką, a w skład części weszło:
- kompletny rozrząd wraz z napinaczem
- wszystkie możliwe uszczelki i oringi czujników, vacumpompy, pokrywy zaworów i miski olejowej
- uszczelniacze zaworowe
- kompletna odma z wężykami
- filtr oleju i powietrza
- jedna rura wodna z odpowietrznikami
Remont zrobił mi bardzo dobry znajomy z moją delikatną pomocą i skasował mnie za niego 300 €.
W cenie robocizny był jeszcze olej do silnika oraz kilka brakujących plastików, śrubeczek itp. pod maską.
Więc koszt takiego remonciku może być różny u różnych mechaników i w różnych krajach.
Dodam jeszcze, że po tym remonciku konsumpcja oleju z ponad 1 litra na około 500 km, spadła do praktycznie minimum, gdyż dolewałem jakieś 100-200 ml na 1000km.
- kompletny rozrząd wraz z napinaczem
- wszystkie możliwe uszczelki i oringi czujników, vacumpompy, pokrywy zaworów i miski olejowej
- uszczelniacze zaworowe
- kompletna odma z wężykami
- filtr oleju i powietrza
- jedna rura wodna z odpowietrznikami
Remont zrobił mi bardzo dobry znajomy z moją delikatną pomocą i skasował mnie za niego 300 €.
W cenie robocizny był jeszcze olej do silnika oraz kilka brakujących plastików, śrubeczek itp. pod maską.
Więc koszt takiego remonciku może być różny u różnych mechaników i w różnych krajach.
Dodam jeszcze, że po tym remonciku konsumpcja oleju z ponad 1 litra na około 500 km, spadła do praktycznie minimum, gdyż dolewałem jakieś 100-200 ml na 1000km.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 273
- Rejestracja: 5 lip 15, 13:12
- BMW: E46 318i N42B20
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Stalowa Wola
Tak ale to jest bez ruszania dołu. Wiem, że to co piszesz to ceny są normalne i same uszczelniacze dużo załatwiają a to robi się przy okazji wymiany rozrządu.
Dodatkowo mam pytanie, może ktoś pomoże. Mam skrzynie 5 biegową w N42B20 i zastanawiam się czy jest możliwość założenia tam skrzyni 6 biegowej (manual) ? Brakuje 6 biegu szczególnie przy autostradzie bo jadąc 140 to jest 4000 obrotów - sporo...
Dodatkowo mam pytanie, może ktoś pomoże. Mam skrzynie 5 biegową w N42B20 i zastanawiam się czy jest możliwość założenia tam skrzyni 6 biegowej (manual) ? Brakuje 6 biegu szczególnie przy autostradzie bo jadąc 140 to jest 4000 obrotów - sporo...
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 lis 16, 15:39
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Wszystko zależy moim zdaniem od kilku rzeczy, na pewno najtaniej będzie zamówić części do BMW w sklepie internetowym i włożyć samemu, wtedy oszczędzamy na robociznie. Co innego jeżeli oddajemy auto do warsztatu, tutaj już ciężko powiedzieć ile policzy mechanik za całość. Poza tym 4 tyś obrotów na autostradzie nie jest jeszcze tragicznie, gorzej pewnie z wyciem i wyciszeniem w środku, wg mnie nie opłaca się wstawiać tam skrzyni 6 biegowej.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Kolega nie pytał czy się opłaca, tylko czy to możliwe... Poczytaj sobie o pisaniu postów w regulaminie, jak będziesz pisał ,,puste"posty to dostaniesz nagrodę.GearMar pisze:Wszystko zależy moim zdaniem od kilku rzeczy, na pewno najtaniej będzie zamówić części do BMW w sklepie internetowym i włożyć samemu, wtedy oszczędzamy na robociznie. Co innego jeżeli oddajemy auto do warsztatu, tutaj już ciężko powiedzieć ile policzy mechanik za całość. Poza tym 4 tyś obrotów na autostradzie nie jest jeszcze tragicznie, gorzej pewnie z wyciem i wyciszeniem w środku, wg mnie nie opłaca się wstawiać tam skrzyni 6 biegowej.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 33 Odpowiedzi
- 8172 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 3 Odpowiedzi
- 971 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3848 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 10 Odpowiedzi
- 17627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 4 Odpowiedzi
- 3869 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Efiks
-
- 2 Odpowiedzi
- 2462 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: e46series
-
- 15 Odpowiedzi
- 13861 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 12 Odpowiedzi
- 11266 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 1 Odpowiedzi
- 1229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Espex