Remont M54B25

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: Palec11 »

scghost pisze: 14 paź 18, 17:32 Palec juz jakies watpliwosci co do swojego m54? :lol:

Nie po prostu jestem ciekaw :P Zapewniam was że jak bym miał zamiar robić kapitalny to było by z 15 tematów odnośnie tego :P
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#12

Post autor: Broder »

takie cos na fb dzis znalazlem
Obrazek

11 tysi na ori czesciach to uwazam i tak nie jest duzo ;) i generalnie dalej nie wiadomo co zostalo zrobione bo jak pisalem "generalka" to pojecie wzgledne
Obrazek
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#13

Post autor: Flaczek »

Zobacz sobie na yt kanał Dariusz Samouczek czy jakoś tak, robił generalkę m54, gdzieś widziałem filmik z kosztami u niego. Alet o jest loteria, jednemu wyjdzie 4k, drugiemu 8k. Zależy co trzeba zrobić i jak :D
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Broder pisze: 15 paź 18, 21:05 takie cos na fb dzis znalazlem
Obrazek

11 tysi na ori czesciach to uwazam i tak nie jest duzo ;) i generalnie dalej nie wiadomo co zostalo zrobione bo jak pisalem "generalka" to pojecie wzgledne
Też przed chwilą to widziałem i pomyślałem o tym temacie, niektóry z butów pewnie wyskoczą :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Spectron
Bywalec forum
Posty: 273
Rejestracja: 5 lip 15, 13:12
BMW: E46 318i N42B20
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola

#15

Post autor: Spectron »

Jak robisz kapitalke czyli albo wymiana albo szlif walu to i nowe pierscienie, tłoki, panewki, wszystkie uszczelnienia, pompa oleju, szlif i wymiarowanie bloku wraz z honowaniem. W glowicy nowy rozrząd, wymiana uszczelniaczy i szlif calej glowicy z wałkami lub ich wymiana, do tego gniazda zaworowe i zawory jak trzeba. Mało? System Vanos tak samo do roboty jak jusz uszczelnienia puszczają to warto sprawdzić same zęby bo jak są już podtarte to na nowym łańcuchu i tak będzie słaby efekt ( w N42x silnikach sębatki trzeba całe nowe wstawiać bo nie da się ich rozebrać... a same 2 kosztują około 2 tys zł)
Plus robocizna :)
Jak koszt wyjdzie z 8k to dobra cena ale nawet 10k na dobrych cześciach jest ok :)

Są tacy co otworzą trupa, wymienią pierscienie i zostawia jak bylo ;) taki remont za cene pierscieni i robocizny ;D
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#16

Post autor: Broder »

Spectron pisze: 20 paź 18, 9:08 Są tacy co otworzą trupa, wymienią pierscienie i zostawia jak bylo ;) taki remont za cene pierscieni i robocizny ;D
Wymiana pierscieni to i tak automatycznie uszczelka glowicy, planowanie, nowe szpilki itd. tak wiec tak czy siak robia sie koszta, a bez sensu robic polowicznie skoro i tak ma kosztowac niemalo. Takie moje zdanie
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”