Regeneracja lamp xenon zkw

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
Tomos
Bywalec forum
Posty: 86
Rejestracja: 19/05/2016, 21:59
BMW: E46 sedan 318i N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Kontakt:

Regeneracja lamp xenon zkw

Post autor: Tomos » 14/07/2016, 15:25

Siemka, planuję naprawić swoje słabo świecące lampy xenon zkw. Czy ktoś zna dobrą firmę w okolicy Wrocławia, która rozbierze lampę, naprawi odbłyśnik i złoży do kupy?


Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5483
Rejestracja: 12/07/2011, 15:25
BMW: Search
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: K/R/A/K/Ó/W
Kontakt:

Post autor: MARC » 14/07/2016, 18:49

Impreza do tanich nie należy.
W Krakowie jest "znany" spec od tych spraw.
Możesz spakować wysłać a on odsyła po kilku dniach.

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1673
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 14/07/2016, 21:08

a wprzypadku gdzy mam lużny odbłyśnik to mozna kupic jakies zestaw naprawczy do tego?

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3798
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 14/07/2016, 21:11

Ale w jakim sensie luzny? Slabo sie trzyma na regulacji, czy jest oderwany od reszty wnecznosci lampy?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3122
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 14/07/2016, 21:57

GUMMISS pisze:Ale w jakim sensie luzny? Slabo sie trzyma na regulacji, czy jest oderwany od reszty wnecznosci lampy?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Rafalowi chodzi ze odblysnik np na dziurach drga
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.


Awatar użytkownika
Tomos
Bywalec forum
Posty: 86
Rejestracja: 19/05/2016, 21:59
BMW: E46 sedan 318i N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Tomos » 15/07/2016, 11:14

MARC pisze:Impreza do tanich nie należy.
W Krakowie jest "znany" spec od tych spraw.
Możesz spakować wysłać a on odsyła po kilku dniach.
Znalazłem ziomka z okolicy co zrobi mi to za ok 450 zł - wymiana odbłyśników na nowe, ale w sumie to nie zapytałem czy tylko odbłyśnik wymieni czy cały środek.

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1673
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 15/07/2016, 15:13

Dzidek90 pisze:
GUMMISS pisze:Ale w jakim sensie luzny? Slabo sie trzyma na regulacji, czy jest oderwany od reszty wnecznosci lampy?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Rafalowi chodzi ze odblysnik np na dziurach drga
i np na postoju widac jak delikatnie drga. ma luz góra dól :(

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3122
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 15/07/2016, 15:34

rafał18 pisze:
Dzidek90 pisze:
GUMMISS pisze:Ale w jakim sensie luzny? Slabo sie trzyma na regulacji, czy jest oderwany od reszty wnecznosci lampy?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Rafalowi chodzi ze odblysnik np na dziurach drga
i np na postoju widac jak delikatnie drga. ma luz góra dól :(

Gdybym miał zdrową noge to bym Ci zrobił zdjecie co jest za to odpowiedzialne...
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1673
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 15/07/2016, 17:27

Tylko gdzie to kupic ?

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3122
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 15/07/2016, 17:33

rafał18 pisze:Tylko gdzie to kupic ?
Ratuje Cie chyba jedynie uzywana lampa....
Chciałem kupić zestaw naprawczy lampy bo jest dostępny, i kupiłem :) Ale tego elementu nie ma w nim ;)
Ostatnio zmieniony 15/07/2016, 18:49 przez Dzidek90, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości