pytanie o kierownice

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#71

Post autor: mariryb »

zibi_j1 pisze:Bedzie. Kup z kabelkiem do poduszek. On ma z 10 cm wysokosci.
Tak, Taśma u mnie została stara. Kupiłem kompletną kierownicę z kabelkiem i wtyczką.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#72

Post autor: Karold »

Udało się. Nowa kierownica zawitała bez problemów. Chciałem oznajmić że miałem kierownicę trzyramienną, jedno nabojową z multi i zmieniłem na mpakietową dwu nabojową też z multi i wszystko pasowało plug&play :)
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#73

Post autor: mariryb »

A nie mówiłem ;)
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#74

Post autor: zibi_j1 »

To ja aniemowilem :P !!!
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#75

Post autor: Karold »

Jak zawsze musi być coś...

Po zmianie kierownicy po kilku dniach zaczęły dochodzić dziwne dźwięki.

Przy skręcaniu w lewo lub w prawo słychać w pewnych momentach takie "chrupnięcie" albo inaczej "pstryknięcie" i jest to odczuwalne na całej obręczy.

Wina taśmy czy czegoś innego i tak przenosi?

Dodam że wszystko idealnie poskładałem (kierownice wymieniałem już kilka razy w innych BMW i zawsze bez problemu)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#76

Post autor: zibi_j1 »

Wyjmij poduche przejedz sie bez i obserwuj... moze kabelek gdzies podchodni a moze cos z odbijaczem kierunkow... na odleglosc to takie wrozenie...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#77

Post autor: Karold »

Pytanie jak wyczepić poduchę z tych metalowych zatrzasków?

Czy jazda bez poduszki nie wyświetli przypadkiem błędu na zegarach?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#78

Post autor: zibi_j1 »

Wyswietli ale skadujesz kompem potem. Masz dziury od tylu takie zaslepione gumka w kierownicy. Wkladasz plaski srubokret i naciskasx sprezynke. Nie na sile. Trzeba trafic.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#79

Post autor: adamusiek »

zibi_j1 pisze:Nie na sile
ale z siłą trzeba wciskać ;)
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#80

Post autor: Karold »

marcin385 pisze:Znalezione na innym forum:
"Witam
Panowie jest na to bardzo prosty sposób (sam go stosowałem u siebie) będzie to brzmiało bardzo brutalnie i mało profesjonalnie ale jest skuteczne i w niczym nie przeszkadza.

1. Zdejmujemy poduszkę
2. odpinamy wtyczki
3. bierzemy w rękę przedłużkę do klucza treszczotki i młoteczek
4. owoą przedłużkę przykładamy w górnym prawym i lewym rogu stelaża (w zależności gdzie poduszka odstaje)
5. bierzemy w rękę młoteczek i uderzamy w przedłużkę (oczywiście z wyczuciem)
6. zakładamy poduszkę i cieszymy się jej prostym ustawieniem

W moim przypadku zakończyło się na 3 podejściach (zakładaniu i zdejmowaniu poduchy)

Te stelaże mają tendencję do odkształcania się podczas wystrzału poduszki jedyny sposób dopasowania stelaża jest na kierownicy. Ja tak ustawiłem swoją bo miałem kiere po strzale. Oczywiście kupiłem drugi stelaż, który okazał się również zwichrowany. Popytałem poszukałem i znalazłem opisany wyżej sposób. Zastosowałem u siebie i jest jak fabryka wszystko dział klaksony są poduszka siedzi centralnie."

Faktycznie stelaż w kierownicy którego wstawiłem zdjęcia był krzywy. Podklepałem i teraz wszystko jest ok.
Mam podobny problem. Poducha trochę odstaje ale bardziej przeszkadza mi to że jest trochę luźna i przy kręceniu kierą słychać jak się rusza. Czy prostowanie tego stelaża pomoże też na to i będzie lepiej "siedziała"?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”