pytanie o kierownice

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#61

Post autor: adamusiek »

jak ja swoją dokręciłem na maxa to klakson wył ;)
marcin385
Posty: 6
Rejestracja: 1 sie 14, 23:53
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#62

Post autor: marcin385 »

Poduszke udało sie wyjąć. Wykręciłem tą blaszke z kierownicy i zrobiłem kilka fotek licząc że może mi powiecie czy jest właściwie wyprofilowana czy może ewidentnie gdzieś krzywa.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
marcin385
Posty: 6
Rejestracja: 1 sie 14, 23:53
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#63

Post autor: marcin385 »

Znalezione na innym forum:
"Witam
Panowie jest na to bardzo prosty sposób (sam go stosowałem u siebie) będzie to brzmiało bardzo brutalnie i mało profesjonalnie ale jest skuteczne i w niczym nie przeszkadza.

1. Zdejmujemy poduszkę
2. odpinamy wtyczki
3. bierzemy w rękę przedłużkę do klucza treszczotki i młoteczek
4. owoą przedłużkę przykładamy w górnym prawym i lewym rogu stelaża (w zależności gdzie poduszka odstaje)
5. bierzemy w rękę młoteczek i uderzamy w przedłużkę (oczywiście z wyczuciem)
6. zakładamy poduszkę i cieszymy się jej prostym ustawieniem

W moim przypadku zakończyło się na 3 podejściach (zakładaniu i zdejmowaniu poduchy)

Te stelaże mają tendencję do odkształcania się podczas wystrzału poduszki jedyny sposób dopasowania stelaża jest na kierownicy. Ja tak ustawiłem swoją bo miałem kiere po strzale. Oczywiście kupiłem drugi stelaż, który okazał się również zwichrowany. Popytałem poszukałem i znalazłem opisany wyżej sposób. Zastosowałem u siebie i jest jak fabryka wszystko dział klaksony są poduszka siedzi centralnie."

Faktycznie stelaż w kierownicy którego wstawiłem zdjęcia był krzywy. Podklepałem i teraz wszystko jest ok.
cziter
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 8 lip 09, 22:38
BMW: e46 touring 320d 150KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów/Jaworzno
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

#64

Post autor: cziter »

hey,
Panowie dawno mnie tutaj nie było, a zmieniam kierownice w innym modelu BMW:) z bez multi na multi i potrzebuje kabelek nr na realoem-ie 61318386947.

Lub jak stworzyc taki kabelek ile jest am Pin-ów
ObrazekObrazekObrazek
\
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#65

Post autor: mariryb »

Goole pokazuje ze to taki kabelek
http://www.ecstuning.com/Search/61318386947/ES168287/

Ja w czteroramiennej kierownicy robiłem wiazke do multi - 4 przewody
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#66

Post autor: Karold »

Pisałem w tym temacie odnośnie zmiany kierownicy z jedno nabojowej 3-ramiennej z multi na poliftową dwu nabojową z multi.

Kolega "zbieran" napisał że robi się wtedy mostek żeby dwa kable wchodziły do jednego wejścia w poduszce.

Czy to jest bezpiecznie i w razie kolizji poduszka wystrzeli?

Z racji pojawienia się w dziale GIEŁDA kierownicy mpakietowej pomysł zmiany powrócił :)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#67

Post autor: zibi_j1 »

Mariryb tak ma. Kabelek do dwustrzalowej od tasmy do poduchy jest rozgaleziony na dwie wtyczki I jak masz komplet to skladasz to do kupy, w tasme pod kiera wchodzi jedna taka sama wtyczka od tego kabelka I tyle.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#68

Post autor: mariryb »

Nie wiem czy tak mam. Ja mam oryginalną wiązkę. Nic nie kombinowałem, nic nie robiłem. Mam samochód z 98roku, miałem zwykłą kierownicę czteroramienną. Kupiłem kiere z polifta, okragłą. Miała ona jedną wtyczke, wpiąłem i wszystko działa.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Karold
Bywalec forum
Posty: 238
Rejestracja: 22 lip 12, 15:34
BMW: e46 coupe 2.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków / Niepołomice

#69

Post autor: Karold »

czyli musze kupic kierownice M kompletna z tasma bo moja obecna tasma nie bedzie pasowac?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#70

Post autor: zibi_j1 »

Bedzie. Kup z kabelkiem do poduszek. On ma z 10 cm wysokosci.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”