Przymykanie EGR przy pomocy RHEINGOLD w KAŻDYM BMW - poradnik
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Cześć.
Jakiś czas temu rozkminiałem sposoby na przymykanie EGR w BMW e46. Z racji, że nie chciałem instalować VM i XP bo mam W7, to pomyślałem że może inpa to ogarnia. Fakt, ogarnia, ale chwilowo. Po rozłączeniu się z kompem, auto wraca do poprzednich ustawień.
No to w ruch poszedł RHEINGOLD.
W nim można trwale przymknąć lub otworzyć EGR, ale no... różnice są jedynie kosmetyczne. Z resztą sprawdźcie sobie sami. W silnikach M47N można zrobić closeup na maxymalnie +40, a w innych silnikach trzeba to wybadać, ale i nawet wartości bliskie 90 wchodzą (stare e46, e46 z silnikiem 3.0 i chyba e39).
Zapraszam do tutoriala krok po kroku jak co wyklikać i na końcu efekt różnych ustawień:
[youtube]P6bIj4XJnHk[/youtube]
[youtube]YxbxWYtxmbA[/youtube]
SKĄD WZIĄC RHEINGOLD?
Ja używam starej wersji, po angielsku, ale znalazłem dla Was torrenta z najnowszą wersją, która obsługuje również serie F i G (jest coś takiego?)
Szczegóły macie w zdjęciu na chomiku moim:
http://chomikuj.pl/haxigi/BMW/Rheingold+3.56.21+Standalone+ISTA-P+3.59.0.600+torrent
Jakiś czas temu rozkminiałem sposoby na przymykanie EGR w BMW e46. Z racji, że nie chciałem instalować VM i XP bo mam W7, to pomyślałem że może inpa to ogarnia. Fakt, ogarnia, ale chwilowo. Po rozłączeniu się z kompem, auto wraca do poprzednich ustawień.
No to w ruch poszedł RHEINGOLD.
W nim można trwale przymknąć lub otworzyć EGR, ale no... różnice są jedynie kosmetyczne. Z resztą sprawdźcie sobie sami. W silnikach M47N można zrobić closeup na maxymalnie +40, a w innych silnikach trzeba to wybadać, ale i nawet wartości bliskie 90 wchodzą (stare e46, e46 z silnikiem 3.0 i chyba e39).
Zapraszam do tutoriala krok po kroku jak co wyklikać i na końcu efekt różnych ustawień:
[youtube]P6bIj4XJnHk[/youtube]
[youtube]YxbxWYtxmbA[/youtube]
SKĄD WZIĄC RHEINGOLD?
Ja używam starej wersji, po angielsku, ale znalazłem dla Was torrenta z najnowszą wersją, która obsługuje również serie F i G (jest coś takiego?)
Szczegóły macie w zdjęciu na chomiku moim:
http://chomikuj.pl/haxigi/BMW/Rheingold+3.56.21+Standalone+ISTA-P+3.59.0.600+torrent
Ostatnio zmieniony 9 wrz 16, 14:28 przez haxigi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Widziałem ten temat na sporcie, pewnie Twój Wg mnie ograniczanie EGR'a to nie robota. Albo go wywalić w cholerę , albo zostawić takiego jaki jest. Drobny przykład , u mnie wywaliłem egra programowo ( winolsem) ale co się okazuje , delikatnie EGR się otworzył sam i puszczał cały syf. Także wg mnie najlepsza opcja zakup mpps (ok 70 zł) + pw do Trandolfa z odczytaną mapą ( Trandolf zł ) i mamy problem EGR'a całkowicie rozwiązany.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
No ja problem EGR mam tak jak na ostatnim filmiku i ostatnim przykładzie zrobiony. Wyciągnąłem wężyk, tłoczek EGR w ogóle się nie przemieszcza, auto nie daje żadnego check engine error, od dołu zbiera się dużo lepiej, delikatniej się gasi i zapala.
Dla mnie bomba
BTW - no i na sporcie to mój temat, ale tamto forum to jakieś wymarłe i niekomunikatywne
Dla mnie bomba
BTW - no i na sporcie to mój temat, ale tamto forum to jakieś wymarłe i niekomunikatywne
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Co masz na myśli że delikatniej gasi i zapala? Przecież to niema żadnego wpływu na zapłon on i off ...
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Ilekroć mam ten wężyk wpięty to przy gaszeniu buda telepie, a jak wypnę wężyk to gaszenie jest delikatne. Tak samo zapłon. Z wężykiem jest zarzut, bez wężyka prawie wcale.Dobrodziej_1983 pisze:Co masz na myśli że delikatniej gasi i zapala? Przecież to niema żadnego wpływu na zapłon on i off ...
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Moze jak ciagle dostaje spaliny to w momencie gaszenia większa dawka paliwa bardziej szarpie silnikiem.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Przecież więcej powietrza trafia do silnika jak egr jest właśnie wyłączony. . Też miałem u siebie ograniczony w ista+ o 80% i nie miało to absolutnie żadnego wpływu na rozruch i gaszenie. Ani teoretycznie ani praktycznie niema to wpływu.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
No to się zgadza. EGR OFF -> więcej powietrza -> mniej paliwaDobrodziej_1983 pisze:Przecież więcej powietrza trafia do silnika jak egr jest właśnie wyłączony. . Też miałem u siebie ograniczony w ista+ o 80% i nie miało to absolutnie żadnego wpływu na rozruch i gaszenie. Ani teoretycznie ani praktycznie niema to wpływu.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
... nie będę się sprzeczał.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 2874 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 3 Odpowiedzi
- 2161 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Odhinn
-
- 4 Odpowiedzi
- 2022 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ualdczek
-
- 10 Odpowiedzi
- 5998 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 4 Odpowiedzi
- 2084 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid231090
-
- 2 Odpowiedzi
- 1713 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz9501
-
- 4 Odpowiedzi
- 1943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 4 Odpowiedzi
- 24999 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 0 Odpowiedzi
- 366 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ferdasx
-
- 6 Odpowiedzi
- 1288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1