Przetarty waż wspomagania

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1536
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Przetarty waż wspomagania

Post autor: Palec11 » 03/04/2017, 9:06

No nic u mnie się narazie lekko poci muszę kontrolować płyn wspomagania a tym czasem zainteresuję się tematem zakuwania przewodów i poszukam jakiejś firmy co to robi u siebie w mieście a i pytanie odnośnie płynu wspomagania jak mam np pół zbiorniczka to muszę koniecznie dolać ? Czy mogę tak jeździć ? I 2 pytanie jeśli już mam pół zbiorniczka co dolać ? I czy wogóle mogę dolewać ?


Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3136
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: WKRENTEK77 » 03/04/2017, 9:46

W nakrętce masz taki ala bagnecik na którym możesz sprawdzić poziom płynu i jeżeli brakuje to trzeba dolać ATF .Wyobrażasz sobie sytuację kiedy nie wolno by nam było dolewać żadnych płynów ustrojowych ,długo byśmy się nie pocieszyli autami .

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1536
Rejestracja: 15/04/2016, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: Palec11 » 03/04/2017, 10:11

Wiem ale niektórych płynów nie można mieszać i jak wymiana to najlepiej całość ;) dlatego pytam

pawelgl
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 29/12/2014, 22:16
BMW: 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Okolice Kozienic
Kontakt:

Post autor: pawelgl » 05/04/2017, 22:39

Panowie założony nowy waż nalany płyn ale wspomaganie wcale nie działa pompa nie charczy nie ma niepokojacych dziwęków ale nie działa płyn się nie pieni, czy jazda bez płynu dystansu 50km mogła wykonczyć pompę ?
Zapraszam do tematu mojego BMW : http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=20557
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 1920
Rejestracja: 14/07/2015, 18:15
BMW: E60 520D LCI
Rok produkcji: 2008
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Gadu-Gadu: 5877066
Kontakt:

Post autor: Jarando » 09/04/2017, 21:31

Odpowietrzyłeś układ po zalaniu płynu?
Na zapalonym silniku pokręć kilka razy kierownicą od końca do końca.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!


pawelgl
Bywalec forum
Posty: 96
Rejestracja: 29/12/2014, 22:16
BMW: 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Okolice Kozienic
Kontakt:

Post autor: pawelgl » 09/04/2017, 22:40

Kilku krotnie powtarzałem ten zabieg i nic z tego.. Pompa to lf30
Zapraszam do tematu mojego BMW : http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=20557
Obrazek


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości