Przelot e46 coupé 330cd
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 paź 18, 21:25
- BMW: E46 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Cześć wszystkim! Przychodzę z tematem związanym z przelotem w mojej kupecie 330cd. Chodzi mi, aby dało się jeździć i żeby nie darł japy zbyt bardzo, głównie jeżdżę po mieście lecz w trasę tez od czasu do czasu ruszę dlatego nie chce mieć urwanej głowy po trasie tysiąca kilometrów Chce podnieść brzmienie na „ bardziej agresywne „ niż seria. I teraz pytanie... lepiej oddać do warsztatu zajmującego się układem wydechowym, czy można to ogarnąć inaczej czyli... Tata znajomego jest spawaczem, głównie spawa właśnie kwasówkę do przeróżnych rzeczy. Rozmawiałem z nim czy jest szansa aby zrobił mi przelot lecz nigdy tego nie robił i by musiał więcej poczytać, dlatego pisze do Was, abyście podpowiedzieli co i jak. Od kolektora do samego końca idzie oczywiście dwururka w serii. Auto posiada pełne katy wiec tez pytanie czy je wywalać czy co zrobić, żeby dało się jeździć, a od jakiegoś zakresu obrotów dopiero dawał się we znaki. Jest szansa zrobienia od połowy układu wydechowego kwasówkę? Ma to jakiś sens? Da jakiś efekt?
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
1. Przelot z katem to nie przelot
2. W dieslach uklad wydechowy w przeciwienstwie do benzyn im luzniejszy tym lepszy i w sumie nie trzeba go liczyc
3. Im wieksza srednica rury tym bedzie bardziej buczec
Na calkwitym przelocie moze byc juz dosc glosno, turbina ma to do siebie ze tlumi sporo dzwiekow wiec w dalszym ciagu diesel na pelnym przelocie nawet o duzej srednicy nie bedzie tak glosny i pierdzacy jak benzyna
Ja mam w kompakcie 2.0d przelot i puszke na koncu, wg mnie jest to optymalne rozwiazanie - jest cicho w sumie do 70% wcisneicia pedalu gazu, mocniejsze wcisniecie powoduje dzwiek jak benzyna z itb za ten dzwiek odpowiada wlasnie puszka koncowa eisenmanna.
Bede za jakis czas robil tez przelot w turasie 3.0d i planuje podobne rozwiazanie, przelot 2.5" + jakis tlumik koncowy
2. W dieslach uklad wydechowy w przeciwienstwie do benzyn im luzniejszy tym lepszy i w sumie nie trzeba go liczyc
3. Im wieksza srednica rury tym bedzie bardziej buczec
Na calkwitym przelocie moze byc juz dosc glosno, turbina ma to do siebie ze tlumi sporo dzwiekow wiec w dalszym ciagu diesel na pelnym przelocie nawet o duzej srednicy nie bedzie tak glosny i pierdzacy jak benzyna
Ja mam w kompakcie 2.0d przelot i puszke na koncu, wg mnie jest to optymalne rozwiazanie - jest cicho w sumie do 70% wcisneicia pedalu gazu, mocniejsze wcisniecie powoduje dzwiek jak benzyna z itb za ten dzwiek odpowiada wlasnie puszka koncowa eisenmanna.
Bede za jakis czas robil tez przelot w turasie 3.0d i planuje podobne rozwiazanie, przelot 2.5" + jakis tlumik koncowy
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 paź 18, 21:25
- BMW: E46 Coupé
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Okej, tylko pytanie czy spawacz poradzi sobie samemu mając pojęcie o spawaniu kwasówki, ale nie przelotu? Jak idzie dwururka to muszę tez zrobić przelot z dwururki czy mogę puścić jako jedna? Jak jedna to są jakieś złączki czy coś?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1387 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1117 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 10 Odpowiedzi
- 4435 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bemben
-
- 13 Odpowiedzi
- 17420 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SelectoSK
-
- 10 Odpowiedzi
- 8740 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 5 Odpowiedzi
- 3993 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 12648 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 6 Odpowiedzi
- 5388 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112