Proszę o pomoc, kupno benzynki
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 lis 18, 2:41
- BMW: E91
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Radomsko
Witam, planuje kupić E46 w kwocie do 10k zł - silnik tylko benzyna
Na tą chwilę jeżdżę E91 N47 177 i po wymianie pompy z wtryskami oraz DPFów odechciało mi się jakichkolwiek diesli więc na dniach sprzedaję i będę szukał e46
Interesuje mnie tylko silnik benzynowy, będzie użytkowany głównie w dużym mieście - Wrocławiu, ale nie oczekuje spalania na poziomie 5 L
Najpierw przymierzałem się do silnika N42/N46 ale poczytałem wiele tematów oraz opinii i się przestraszyłem tego całego vanosa i ogólnie opinii. Potrzebuje Waszej porady na jakim silniku się skupić i czego szukać
Z góry dzięki za pomoc
Na tą chwilę jeżdżę E91 N47 177 i po wymianie pompy z wtryskami oraz DPFów odechciało mi się jakichkolwiek diesli więc na dniach sprzedaję i będę szukał e46
Interesuje mnie tylko silnik benzynowy, będzie użytkowany głównie w dużym mieście - Wrocławiu, ale nie oczekuje spalania na poziomie 5 L
Najpierw przymierzałem się do silnika N42/N46 ale poczytałem wiele tematów oraz opinii i się przestraszyłem tego całego vanosa i ogólnie opinii. Potrzebuje Waszej porady na jakim silniku się skupić i czego szukać
Z góry dzięki za pomoc
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
M52TUB20 (320i) lub M52TUB25 (323i).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 300
- Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
0. Rozrząd pancerny, jest na łańcuchu, co nie oznacza, że będzie wieczny.
1. Wejść pod kanał, sprawdzić ewentualne wycieki, stan tulejek, gum, wahaczy itp.
2. Czy vanosy/disa grzechoczą po dodaniu obrotów
3. Dokładnie sprawdzić ruszanie, zmienianie biegów, czy nie ma niepokojących stuków, jeśli będą to za dużo możliwości żeby pisać, najczęściej to podpora czy przegub wału, tuleje dyfra, sanek itp.
4. Czy silnik pracuje równo, nie buja budą (lewe powietrze)
5. Koniecznie sprawdzić mocowanie wózka, czy nie jest wyrwane, zapytać sprzedawcy czy ma jakąś wiedzę na ten temat, głównie tyczy się to przedliftów.
Generalnie najlepiej jechać z laptopem i kablem, żeby sprawdzić błędy i parametry pracy sond lambda itp.
To chyba najważniejsze, pewnie koledzy coś jeszcze dodadzą
PS. Polecam silniki z oznaczeniem m52tu, nie ma problemu z poborem oleju, co w przypadku m54 dla niektórych osób może być problemem dolewanie oleju co tankowanie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 29 Odpowiedzi
- 5308 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 14 Odpowiedzi
- 3776 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1847 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 4 Odpowiedzi
- 1537 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1361 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 15 Odpowiedzi
- 2852 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1806 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lukis12345
-
- 1 Odpowiedzi
- 3792 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2984 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1031 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik