Prośba o wycenę E46 po wypadku
: 10 paź 18, 14:41
Cześć, mam do Was dwa pytania - o ile bardziej opłaci się sprzedawać to w całości niż w częściach? Warto angażować się w rozbieranie czy sprzedać całość? Ile może to być warte? Trochę o samochodzie:
- 320D 150KM M47N,
- rok produkcji 10.2004
- auto osobiście sprowadzone z Niemiec w styczniu 2017 roku,
- wszędzie oryginalny lakier,
- oryginalny przebieg 280 000km,
- bardzo bogata opcja wyposażenia (xenon, Harman/Kardon, nawigacja MK4, elektrycznie składane lusterka, czujniki parkowania, fotochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewane fotele, 4x elektryczne szyby, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, pompowane odcinki lędźwiowe foteli, multifunkcyjna kierownica, podłokietnik z uchwytem na kubki itp.),
- felgi styling 119 17''.
Przed wypadkiem auto bardzo doinwestowane, z poważniejszych rzeczy wymienione były:
- 06.2017 - kompletny zestaw sprzęgła (tarcza + docisk + dwumas) Sachs (2500zł),
- 10.2017 - koło pasowe Corteco, paski, rolki, świece żarowe, filtry, termostaty (1600zł),
- 03.2018 - kompletne zawieszenie przód - wszystko na ori częściach Lemfordera (2500zł),
- w międzyczasie jakieś mniejsze naprawy typu pompa progowa, nowy akumulator, olej wymieniany co 10 000 - 12 000km.
Po wypadku to co widać na zdjęciach, silnik cały, chłodnica cała, felgi całe, jedna dość mocno porysowana.
- 320D 150KM M47N,
- rok produkcji 10.2004
- auto osobiście sprowadzone z Niemiec w styczniu 2017 roku,
- wszędzie oryginalny lakier,
- oryginalny przebieg 280 000km,
- bardzo bogata opcja wyposażenia (xenon, Harman/Kardon, nawigacja MK4, elektrycznie składane lusterka, czujniki parkowania, fotochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewane fotele, 4x elektryczne szyby, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, pompowane odcinki lędźwiowe foteli, multifunkcyjna kierownica, podłokietnik z uchwytem na kubki itp.),
- felgi styling 119 17''.
Przed wypadkiem auto bardzo doinwestowane, z poważniejszych rzeczy wymienione były:
- 06.2017 - kompletny zestaw sprzęgła (tarcza + docisk + dwumas) Sachs (2500zł),
- 10.2017 - koło pasowe Corteco, paski, rolki, świece żarowe, filtry, termostaty (1600zł),
- 03.2018 - kompletne zawieszenie przód - wszystko na ori częściach Lemfordera (2500zł),
- w międzyczasie jakieś mniejsze naprawy typu pompa progowa, nowy akumulator, olej wymieniany co 10 000 - 12 000km.
Po wypadku to co widać na zdjęciach, silnik cały, chłodnica cała, felgi całe, jedna dość mocno porysowana.