Prośba o ocenę auta

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2326
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Prośba o ocenę auta

Post autor: maniek21112 » 19/02/2018, 20:05

To nie automat, tylko smg, bliżej jej do manuala i ma oczywiście możliwość ręcznej zmiany, tak jak i klasyczny automat. Dołożone zderzaki, zdjęcia na których niewiele widać. Automaty z tamtych lat pogarszają osiągi, ale jeżeli chodzi o pb to nie są awaryjne (zf), gorzej jest w kopciuchach (gm). Smg nie ma zbyt dobrej opinii.

VIN: WBABN31010JW05792
Type code: BN31
Model: 325CI (EUR)
E-F-R series: E46 2
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M54
Displacement: 2.50
Power: 141 (192 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: E4AT - STOFF FLACHGEWEB
Prod.date: 2002-06-26
S167 EU4 exhaust emissions standard
S206 Sequential manual transmission (SMG)
S210 Dynamic stability control III
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S313 Fold-in outside mirror
S320 Deleted, model lettering
S403 Glass roof, electrical
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 El. front seat adjustment w. memory
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S493 Storage compartment package
S494 Seat heating driver/passenger
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S775 Headlining anthracite
S785 White direction indicator lights
S789 BMW LA wheel, Individual
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S832 Battery in luggage compartment
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S915 Omission of outer-skin preservation
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


Robert1993
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 04/02/2018, 11:20
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Post autor: Robert1993 » 19/02/2018, 20:39

dzięki za odpowiedź, w takim razie muszę się jeszcze dokształcić nt. tych smg i spokojnie się z tym przespać... czy po za dokładanymi zderzakami coś jeszcze wypatrzyłeś niepokojącego? sądząc po brewkach (które nie do końca do mnie przemawiają) mamy do czynienia z "tunerem" ;) szczerze mówiąc jakoś tak strasznie mi wpadła w oko ta sztuka...

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2326
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 19/02/2018, 21:09

Lampy tył zmienione, lotka na klapie to wiadomo oraz felgi z e60, brewki bez komentarza :shock: wnętrza praktycznie nie widać.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1268
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 19/02/2018, 23:02

smg I z vinu wychodzi - czyli ta sprawiająca problemy...

ogól.nie zawsze mozna na manu przerzucić.

co do auta - pod maską jest zbiorniczek do zbierania oleju - którego ja nie mam. nie wiem czy nie był tylko w 3.0 albo coupe...

natomiast z istotnych rzeczy :d uwalone wszystko oprócz korka oleju i magla.
zakładam, że wpierdziela olej i cieknie z magla ;p;p

Robert1993
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 04/02/2018, 11:20
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Post autor: Robert1993 » 20/02/2018, 5:04

To teraz mi ją skutecznie obrzydziliście ;) zapewne rarując mi tyłek przed wpakowaniem sie. Nie sądziłem, że znalezienie sensownego e46 bedzie cięższe niż zebranie funduszy na nie ;D


Awatar użytkownika
nissky
Bywalec forum
Posty: 184
Rejestracja: 09/10/2013, 13:10
BMW: E46 330d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PH96418
Kontakt:

Post autor: nissky » 20/02/2018, 8:33

Ja tam nie widzę zbiorniczka do zbierania oleju....
Za to jest pompa powietrza wtórnego.
Silnik cały brudny, ale po tych zdjęciach ciężko powiedzieć czy ma jakieś wycieki.

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2326
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: maniek21112 » 20/02/2018, 9:12

Euro4, więc pompa ma być, zgadza się.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia

Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1268
Rejestracja: 09/06/2013, 11:57
BMW: E46 Sedan 325 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: yampik » 20/02/2018, 10:16

nissky pisze:Ja tam nie widzę zbiorniczka do zbierania oleju....
Za to jest pompa powietrza wtórnego.
Silnik cały brudny, ale po tych zdjęciach ciężko powiedzieć czy ma jakieś wycieki.
mój błąd.

Robert1993
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 04/02/2018, 11:20
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Kontakt:

Post autor: Robert1993 » 26/02/2018, 15:01


Awatar użytkownika
nissky
Bywalec forum
Posty: 184
Rejestracja: 09/10/2013, 13:10
BMW: E46 330d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PH96418
Kontakt:

Post autor: nissky » 26/02/2018, 15:20

Wygląda nieźle na pierwszy rzut oka.
To co mi się rzuciło na oczy to spasowanie tylnego zderzaka, po prawej stronie szpara jest jakby większa. Na jednym zdjęciu też ręczny widać że mocno zaciągnięty - może szczęki się kończą, albo po prostu kwestia naciągnięcia.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupuję BMW E46”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość