Problem ze sprzeglem

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#11

Post autor: danielo6666 »

a mam jeszcze jedno pytanie odnośnie silnika
bo ma problem przy rozruchu
jak odpale to silnik pracuje nierówno telepie nim a jak dodam gazu to jest ok wraca do normy
wiem ze czasem mi komputer pokazywał błąd wałka rozrzadu
czy to moze byc przyczyna?
kiedys juz wymienialem jeden ten czujki a sa dwa
czy te czujniki sa takie same?
bo wtedy sie okazało ze ten czujnik co wymieniłem był dobry , wymieniłem wtedy cały rozrząd i pompe oleju i wtedy pomoglo
i teraz mam problem przy odpalaniu i mysle ze to przez którys czujnik rozrzadu a mam ten stary dobry to mógłbym zamienic
co o tym myslisz kologo
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#12

Post autor: Maniek »

No nie, czym wyższe sprzęgło tym lepiej.

Wbijasz jedynkę, puszczasz sprzęgło i jak łapie tak w połowie to jest ok. Jak łapie od razu, jak tylko delikatnie odsuwasz stopę z pedału to sprzęgło cienkie jak kartka papieru, niezbyt umiem tłumaczyć. :wink:

EDIT : Niestety nie pomogę Ci w sprawach raczej typowych dla benzyniaków. Ktoś inny powinien pomóc. :)
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#13

Post autor: danielo6666 »

dzieki
BART WA
Bywalec forum
Posty: 73
Rejestracja: 20 mar 11, 15:18
BMW: e46 coupe M52TU B25
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: BART WA »

danielo6666 pisze:tak jak wciskam sprzęglo to wyczuwam takie mrowienie
czy wystarczy zmienic samo łożysko oporowe czy raczej komplet ,tarcza docisk i łozysko?
Tak gwoli ścisłości to zawsze mi się wydawało, że w sprzęgłach z dwumasem nie występowało już łożysko oporowe (w takiej postaci jak w sprzegłach na linke) tylko hydrauliczny wysprzeglik ale czy i w tym wypadku tak jest to ręki nie dam sobie odciąć bo jeszcze nie miałem okazji przy e46 dłubać za dużo
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#15

Post autor: danielo6666 »

to masz kolego szczęście
ja od samego poczatku kupna auta mam niespodzianki
narazie wydalem z 2000zl na różne części
ale teraz mi sie szykuje wymiana uszczelki pod glowica bo mi walnęła i dlatego mam problem przy rozruchu ( plyn chlodniczy dostaje sie do cylindrów) :cry:
auto to skarbonka :sorry:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”