Problem z zapaleniem 316i 1.8

Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#1

Post autor: Olmaros »

Witam. Jestem tu nowy wiec sorry jezeli cos nie tak. Mam problem z moim autem. Bmw e46 316i z silnikiem 1.8 116 ps z 2004r. Problem polega na tym ze nie zawsze pali. W lato zero problemu a teraz problem z zapaleniem. Auto kreci ale zero reakcji. Awaryjnie odpala z plaka. Czesto tez po kilkukrotnym zamknieciu drzwi kiedy nie chce odpalic i zamknieciu z klucza i kolejnym kreceniu pali bez problemu. Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Mechanicy u ktorych bylem niestety nie dali rady. Sprawdzali pompe itd ale problem ciagle istnieje. Prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

zacznij od podstawowych rzeczy
a moze to tylko slaby akumulator?
skoro byles u mechanikow, to sprawdzali bledy? cos jest i wraca?
kiedy nie chce odpalic sprawdz czy pompa pracuje, moze to przekaznik od pompy?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#3

Post autor: Olmaros »

Aku wymieniony.Błedów brak. Jak nie zapala kilka razy to czasem po zamknieciu i otworzeniu auta siedzac w srodku i po probie odpalenia pali bez zadnego problemu. Tak jakby problem z imobilizerem ale sam nie wiem. Przekaźniki z pompy wymienione.
Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#4

Post autor: Olmaros »

Auto nie pali po dluzszym postoju. Jak juz zapali to chodzi bez problemu. Silnik chodzi równo i nie szarpie.
Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#5

Post autor: Olmaros »

A może zna ktoś kogoś z okolic Gliwic czy Knurowa kto ogarnia temat BMW i można go polecić? Z gory dzięki za info.
Awatar użytkownika
wuodek
Bywalec forum
Posty: 727
Rejestracja: 7 mar 15, 15:29
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom

#6

Post autor: wuodek »

Biały BMW Zabrze, Kodowanie BMW Śląsk w Kochłowicach.
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek :)
Obrazek
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#7

Post autor: Olmaros »

Powracam z tematem odpalania.
Jak do tej pory wymieniłem Czujnik połozenia wału, pompe paliwa, dla sprawdzenia załozyłem inny sterownik silnika I nadal problem.
Objawy ciągle takie same tzn. nie pali. Silnik kręci a nie dostaje paliwa - przynajmniej tak to wyglada. Sprawdzałem na listwie u gory na takim zaworku jak wentyl przy oponie - kiedy jest problem poprostu brak cisnienia paliwa.
Nie wiem co to może byc ale powoli zaczyna mnie juz to delikatnie mówiąc wkur...
Pojechałem z nim do mechanika którego polecacie ale powoli kończą mu się pomysły.
Ma ktos może jeszcze jakiś pomysł bądz elektryka którego możecie polecic do BMW w okolicy Knurowa bądz Gliwic czy Zabrza?
Prosze o pomoc.
Olmaros
Posty: 7
Rejestracja: 5 lis 17, 14:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
VIN: JR54388

#8

Post autor: Olmaros »

Dodam tylko że po podłaczeniu się pod Komp nie pokazuje żadnych błędów.
Awatar użytkownika
kalee46
Posty: 9
Rejestracja: 2 lut 20, 20:47
BMW: e46 M54
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#9

Post autor: kalee46 »

Mam to samo u mnie problem występuje odkąd mam auto czyli około 10 lat.

Wygląda to tak że czasami jak próbuje odpalić auto to rozrusznik kręci ale tak jak by nie było paliwa wtedy wystarczało:
1. wyciągnąć kluczyk ze stacyjki
2. zamknąć centralny zamek z kluczyka
3. poczekać około 5 sekund
4. otworzyć centralny z kluczyka
5. włożyć kluczyk i odpala
Czasami trzeba sekwencje powtórzyć ale za drugim razem już zawsze łapało.

Tylko że od kilku dniu zrobiło się tak że muszę nawet 10 razy albo i więcej tą sekwencje powtórzyć zanim zapali jak już zapali to łapie za każdym razem.
Może koledze udało się go rozwiązać?
A jeżeli nie to może ktoś wie w czym może być problem?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#10

Post autor: maniek21112 »

Proponuję zamienić na próbę przekaźnik pompy paliwa z tym od klaksonu (są takie same).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”