Problem z włożeniem styling 63 do coupe m-pakiet

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
GonnaWin
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 18 wrz 13, 19:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: ww

#1

Post autor: GonnaWin »

Mam problem, bo nie mogę włożyć styling 63 do mojej coupe (m-pakiet fabryczny, zawieszenie niemodyfikowane).

Tzn. trzy koła weszły OK, ale czwarte - lewe przednie ociera o mcpherson. Ociera felga, nie opona (opona jest na lekki naciąg).
Patrzyłem na prawe koło i tam między mcphersonem a felgą jest około 2 mm luzu, a na tym lewym luzu w ogóle nie ma....


Czy te felgi wchodzą bez dystansów do zawieszenia m-pakietowego? Bo nie mogę znaleźć nigdzie takiego info...


Obrazek
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#2

Post autor: Jarando »

Czy obie felgi na tej osi mają takie samo ET?

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

Dystans powinien być, ale dziwne jest to że tylko jedna felga Ci ociera a nie dwie.
Miałem takie felgi w sedanie i pamiętam że z przodu miałem dystanse 20mm na koło.
GonnaWin
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 18 wrz 13, 19:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: ww

#4

Post autor: GonnaWin »

koła są identyczne ET i szerokość


Moim zdaniem możliwośći są tylko dwie: krzywa zwrotnica/piasta lub krzywy mcpherson. Nic innego nie może powodować takiego problemu


Dodam, że miałem problem z ustawieniem geometrii na tym kole (nie dało się ustawić pochylenia koła)


ALE !

Zmieniłem ostatnio zwrotnicę i mcpherson na używki i... dalej jest ten sam problem... tzn. trochę się polepszyło - koło ociera dużo mniej ale dalej ociera i nie da się jeździć. Używki też trafiły się identycznie krzywe? podejrzane...

Z drugiej jednak strony mierząc suwmiarką wychodziło mi, że jednak moja stara zwrotnica/piasta była trochę krzywa... no ale przecież prawie nic nie dało zmienienie na tą nową....

koło nie ociera na całym obwodzie tylko tak jakby lekko biło i przez chwilę zahacza o mcpherson - dziwne...sprawdziłem oba koła zakładając na tą stronę i zachowują się tak samo...




Znalazłem informacje na forum z UK, że zarówno do Coupe i sedana na fabrycznym zawieszeniu mpakietowym przód wchodzi bez dystansów. Znalazłem nawet fotkę z przymiarki - u mnie jest prawie tak samo na prawym kole jak tutaj


Obrazek






.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#5

Post autor: wandii »

MARC pisze:Dystans powinien być, ale dziwne jest to że tylko jedna felga Ci ociera a nie dwie.
Miałem takie felgi w sedanie i pamiętam że z przodu miałem dystanse 20mm na koło.
Dystans musi być przy gwintowanym zawieszeniu, przez inną budowę amortyzatora, do zwykłego zawiasu wchodzi bez problemu
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#6

Post autor: MARC »

wandii pisze:
MARC pisze:Dystans powinien być, ale dziwne jest to że tylko jedna felga Ci ociera a nie dwie.
Miałem takie felgi w sedanie i pamiętam że z przodu miałem dystanse 20mm na koło.
Dystans musi być przy gwintowanym zawieszeniu, przez inną budowę amortyzatora, do zwykłego zawiasu wchodzi bez problemu
Możliwe. Nie twierdzę że nie.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”