Problem z tylnymi światłami pozycyjnymi po wymianie modułu LCM

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
barg32
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 18, 21:54
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#1

Post autor: barg32 »

Cześć. Mam problem z modułem LCM (światła pozycyjne tylne).

W mojej przedliftowej e46 coupe, oryginalny moduł LCM został zastąpiony przez poliftowy (HW:01, SW:4.0). Miałem na celu m.in.: aktywacje kierunkowskazów autostradowych i BFD. Nowy moduł ALSZ zakodowałem NCS'em zgodnie z instrukcjami (porównywane z różnych for), oraz przepisałem VIN i przebieg przy pomocy PA Soft. Wszystko cacy, lecz jest efekt uboczny: w każdej z tylnych lamp (przedliftowe lampy) świeci się tylko po jednej żarówce pozycyjnej (po wewnętrznej stronie). Pozostałe zapalają się dopiero jako światła "stop". Po przełożeniu z powrotem oryginalnego LSZ wszystko wraca do normy. Do tej pory próbowałem:

- przekodować nowy ALSZ pustym plikiem *.man, aby przywrócić ustawienia fabryczne,
- komendę PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG kodowałem dla różnych wartości "wert",
- przeglądnąłem instalacje elektryczną tylnych lamp (brak rzeźby).

Na tym pomysły mi się kończą, stąd moje zapytanie do Was. Macie jakieś rady, bądź sami mieliście z tym problem? Podzielcie się. Z góry dzięki!

Obrazek
barg32
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 18, 21:54
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#2

Post autor: barg32 »

Uporałem się z moim problemem. Należało zakodować FA samochodu w module ALSZ. 5 min roboty i wszystko zaczęło działać jak należy.
Pozdrawiam!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”