Problem z tylnymi światłami pozycyjnymi po wymianie modułu LCM
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 sty 18, 21:54
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Cześć. Mam problem z modułem LCM (światła pozycyjne tylne).
W mojej przedliftowej e46 coupe, oryginalny moduł LCM został zastąpiony przez poliftowy (HW:01, SW:4.0). Miałem na celu m.in.: aktywacje kierunkowskazów autostradowych i BFD. Nowy moduł ALSZ zakodowałem NCS'em zgodnie z instrukcjami (porównywane z różnych for), oraz przepisałem VIN i przebieg przy pomocy PA Soft. Wszystko cacy, lecz jest efekt uboczny: w każdej z tylnych lamp (przedliftowe lampy) świeci się tylko po jednej żarówce pozycyjnej (po wewnętrznej stronie). Pozostałe zapalają się dopiero jako światła "stop". Po przełożeniu z powrotem oryginalnego LSZ wszystko wraca do normy. Do tej pory próbowałem:
- przekodować nowy ALSZ pustym plikiem *.man, aby przywrócić ustawienia fabryczne,
- komendę PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG kodowałem dla różnych wartości "wert",
- przeglądnąłem instalacje elektryczną tylnych lamp (brak rzeźby).
Na tym pomysły mi się kończą, stąd moje zapytanie do Was. Macie jakieś rady, bądź sami mieliście z tym problem? Podzielcie się. Z góry dzięki!
W mojej przedliftowej e46 coupe, oryginalny moduł LCM został zastąpiony przez poliftowy (HW:01, SW:4.0). Miałem na celu m.in.: aktywacje kierunkowskazów autostradowych i BFD. Nowy moduł ALSZ zakodowałem NCS'em zgodnie z instrukcjami (porównywane z różnych for), oraz przepisałem VIN i przebieg przy pomocy PA Soft. Wszystko cacy, lecz jest efekt uboczny: w każdej z tylnych lamp (przedliftowe lampy) świeci się tylko po jednej żarówce pozycyjnej (po wewnętrznej stronie). Pozostałe zapalają się dopiero jako światła "stop". Po przełożeniu z powrotem oryginalnego LSZ wszystko wraca do normy. Do tej pory próbowałem:
- przekodować nowy ALSZ pustym plikiem *.man, aby przywrócić ustawienia fabryczne,
- komendę PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG kodowałem dla różnych wartości "wert",
- przeglądnąłem instalacje elektryczną tylnych lamp (brak rzeźby).
Na tym pomysły mi się kończą, stąd moje zapytanie do Was. Macie jakieś rady, bądź sami mieliście z tym problem? Podzielcie się. Z góry dzięki!
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1166 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 4 Odpowiedzi
- 1631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dworzi
-
- 6 Odpowiedzi
- 3581 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 15 Odpowiedzi
- 5622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 4 Odpowiedzi
- 4095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zarzyk
-
- 0 Odpowiedzi
- 604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igorowski
-
- 11 Odpowiedzi
- 6487 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 310 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid2092
-
- 6 Odpowiedzi
- 5146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: T-Boy
-
- 3 Odpowiedzi
- 2463 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112