Problem z tylnymi hamulcami

Awatar użytkownika
maniek21112
Bywalec forum
Posty: 2618
Rejestracja: 06/09/2017, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps/433nm 328ia sedan M52TU28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica/Wrocław
Kontakt:

Problem z tylnymi hamulcami

Post autor: maniek21112 » 28/06/2018, 12:27

Jeżeli będziesz to robił na aucie to po zdjęciu zacisku wystarczy jak wciśniesz i zablokujesz pedał hamulca, tłoczek wyjdzie i płyn nie będzie wyciekał, poza oczywiście tej ilości, która była w zacisku. Z włożeniem bywa ciężko, trzeba to robić idealnie równo, innaczej przekosi się i nie wejdzie. Nie jest to technologia nasa, można to zrobić na lewarku (po zabezpieczeniu auta). Jeżeli demontujesz zacisk to tłoczek wyskoczy jak dmuchniesz sprężonym powietrzem.
Tak, musisz odpowietrzyć.

Przypomniało mi się teraz jak oglądałem drogówkę i gość dachował mini, aby nie wjechać w auto, które zatrzymało się przed nim :D auto było po renowacji, w tym również układu hamulcowego, który okazał się nieodpowietrzony :o
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT pomoc w oględzinach Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
Mój czarnuch 328ia


polus
Bywalec forum
Posty: 223
Rejestracja: 17/01/2014, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769
Kontakt:

Post autor: polus » 28/06/2018, 20:12

Koledzy a powiedzcie mi jeszcze jedno mam tu nie daleko siebie szrot z BMW różne modele mam możliwość kupna zacisku na co zwrócić uwagę by nie kupić dziadostwa

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 396
Rejestracja: 04/09/2016, 13:47
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Kontakt:

Post autor: Analogowy13 » 28/06/2018, 20:41

Nie ważne jakie kupisz , i tak lepiej kupić zestaw naprawczy ... Coś koło 30 zł + piaskowanie i malowanie i masz jak no prawie nówka
" W życiu piękne są chwile i tyle ... "
Obrazek

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3772
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 29/06/2018, 8:28

Po pierwsze każda prace z hamulcami zaczynaj od sprawdzenia czy odkręci się odpowietrznik zacisku. Jak chcesz kupić na przetrwanie i zjazd do PL to na trzy rzeczy musisz zwrócić uwagę, identyczny kształt zacisku, musi bezwzglednie dać się odkręcić odpowietrznik (po co Ci 2.5kg złomu którego po włożeniu do auta nie odpowietrzysz?) i musi być od tarcz wentylowanych bo będzie za mało miejsca na klocki. No musisz odpowietrzyć, to nie jest operacja neurochirurgiczna, odpowietrzyć dadzą radę dwie ogarnięte osoby które się wzajemnie rozumieją. Jedną wciska pedał, a druga odkręca zaworek i wypuszcza płyn z bąbelkami aż będzie czysty.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka


Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

polus
Bywalec forum
Posty: 223
Rejestracja: 17/01/2014, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769
Kontakt:

Post autor: polus » 30/06/2018, 18:18

Analogowy13 pisze:
28/06/2018, 20:41
Nie ważne jakie kupisz , i tak lepiej kupić zestaw naprawczy ... Coś koło 30 zł + piaskowanie i malowanie i masz jak no prawie nówka
Tak zrobię jak mówisz lecz muszę jakoś zjechać do PL


polus
Bywalec forum
Posty: 223
Rejestracja: 17/01/2014, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769
Kontakt:

Post autor: polus » 07/07/2018, 16:30

A więc tak dzięki chłopaki za wszystkie przydatne podpowiedzi kupiłem zacisk na szrocie wyczyściłem oddałem auto do mechanika wymienił powiedział że jak na używkę kupiłem dobrą sztukę sprawdził ją przy okazji wymienił przewody na przodzie bo już spękane były a że kupiłem jakiś czas temu komplet na przód z 3.0 to oddam wraz z tylnymi zaciskami do regeneracji


ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości