Problem z kontrolka cisnienia oleju

Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#1

Post autor: Bodzjobmw »

Witam wszystkich. Otóż mam problem. Obróciła sie panewka jak w moim bmw e46 318i m43. Mechanicy zrobili kompletny remont silnika panewki wal glowica pierscienie tloki itp calosc :) 2dni bylo wszystko spoko a teraz po odpaleniu kontrolka cisnienia oleju swieci sie az dodam gazu do ok 2500 obrotow i gasnie i jade i juz sie nie zapala na cieplym silniku odpalam i wszystko jest w porzadku gasnie odrazu z ladowaniem . Wymienilem podstawe filtra oleju olej trzyma po postoju .

wyjalem wklad filtra zatkalem dziure tym co sie wklada filtr na to sorki ale nwm jak sie nazywa.. i olej sie utrzymuje
nastepnie wylalem olej z obudowy filtra oleju i odpalilem moment i cala obudowa byla wypelniona olejem
wymienilem olej z 5w40 na 10w40 liqui moly mos2.
filtr oleju mann

prosze o odp
Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#2

Post autor: Bodzjobmw »

Gdy swieci kontrolka silnik chodzi prawie jak diesel
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

Niedobrze że zmieniłeś olej na semi syntetyk,po co ? .Skoro chodzi jak diesel to oznacza brak smarowania,coś gdzieś mechaniory skolpali albo po prostu gdzieś coś się przytkało w czasie remontu magistrala olejowa ,może smok takie moje domniemania . Pierwsze co bym zrobił to płukanka i wymiana na syntetyk .
Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#4

Post autor: Bodzjobmw »

Pewien mechanik powiedział żeby Na dotarciu lepiej wlac 10w40
Za tydzień mam znow postawic tam gdzie robili
Dalej to samo kontrolka gaśnie przy 2 tys obrotów
Myśle wlasnie o smoku
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#5

Post autor: Dzidek90 »

problem z ciśnieniem oleju to kontrolka czerwona
problem z ilością oleju to kontrolka zółta

która z nich się świeci ??
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#6

Post autor: Bodzjobmw »

Mówiłem ze kontrolka Cisnienia
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#7

Post autor: Dzidek90 »

Bodzjobmw pisze: 2 maja 18, 23:30 Mówiłem ze kontrolka Cisnienia
Niektórzy ludzie nie wiedzą którą za co odpowiada dlatego pytam ;)
Nie słyszałem żeby na dotarciu lać inny olej niż ten na którym samochód będzie jeździł ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#8

Post autor: GUMMISS »

Pokrętna logika. Silnik potrzebuje większej opieki na dotarciu to wlejmy gorszy olej, a jak się przytrze i właściciel auta będzie szukał pomocy to znowu będziemy liczyć kasiore w warsztacie..... Mechanicy żerują na ludzkim nieszczęściu. Przede wszystkim zmień olej na 5w. Jest bardziej płynny w niskich temperaturach i szybciej dociera tam gdzie musi, może i kontrolka będzie gasła zaraz po rozruchu.

Z innej beczki choć też o oleju. Miałem przez chwilę scenka2 1.5dci, porażka z nim bo każdy mechanik zaleca po 100kkm wlać półsyntetyczny, a ten silnik nie jest do tego przystosowany bo ma za mały przekrój kanałów olejowych. Kilkadziesiat tysięcy kilometrów się nic nie dzieje, az w końcu od braku oleju po rozruchu silnika zaciera się ostatnia panewka korbowodu. I każdy płaczę jaki to zły silnik zrobiło Renault i jeszcze sprzedało Nissanowi..... Wystarczy stosować się do wytycznych producenta i jest dobrze, takie minimum bez własnych wizji i pomysłów.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#9

Post autor: Bodzjobmw »

Zrobilem 500km na 5w40 valvoline max life teraz zrobilem 50 km na 10w40 liqui moly

jutro chcem spowrotem zmienic na 5w40 valvoline lecz kontrolka wtedy tak samo gasla po dodaniu gazu

wymienilem podstawe filtra oleju zawor trzyma ok
filtr oleju
olej
odme
Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 9 mar 18, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary

#10

Post autor: Bodzjobmw »

a co myslicie o wlaniu 0w40 ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”