Problem z kontrolka cisnienia oleju

D3jw
Bywalec forum
Posty: 276
Rejestracja: 17/02/2017, 20:36
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Problem z kontrolka cisnienia oleju

Post autor: D3jw » 03/05/2018, 11:04

silnik Ci się zaciera, kontrolka wariuje nie wiadomo co się dzieje w środku, a ty jeździsz autem dalej i chcesz mu zmieniać olej :lol: :lol: :lol: :lol:

Koleś zapłacił grube pieniądze za remont, a wy mu każecie zmieniać olej i utrzymujecie go w przekonaniu, że samo się naprawi.. tu się już nic samo nie naprawi, niech jedzie do warsztatu i oni się martwią co dalej.. :D
moje śmigło: e46 m43 orientblau 98'
Obrazek


Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 09/03/2018, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary
Kontakt:

Post autor: Bodzjobmw » 03/05/2018, 13:25

za remont zaplacilem 6500 zł

dzis po odkreceniu korka wlewu oleju zauwazylem chyba problem .J.. mechanicy

Z tego co widze nie znam sie na nazwach lecz chyba sa to korobowdy na wale tak ? i jeden z nich na wolnych obrotach lata gora dol jak by nie byla jedna sruba dokrecona czy moze to byc przyczyna ?

Awatar użytkownika
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3128
Rejestracja: 08/04/2012, 0:18
BMW: E46 M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: WKRENTEK77 » 03/05/2018, 20:02

Bodzjobmw pisze:
03/05/2018, 13:25
za remont zaplacilem 6500 zł
Ile??? :shock: Powiedz że się pomyliłeś i napisałeś o jedno zero za dużo.
Korbowodów na wale to raczej nie da się widzieć bo są na dole silnika ale pewnie chodzi Tobie o wałek rozrządu którego widać po odkręceniu korka i krzywki albo dźwigienki zaworowe które pracują góra dół ,i to jest normalne i teraz kwestia czy faktycznie coś tam lata niedokręcone ? Ale gdyby tak było to by było to słychać a i silnik też pewnie by słabo pracował .Jedz do tych speców niech zdejmą pokrywę zaworów i sprawdza jak jest to wszystko podkręcane .Powiedz im o kontrolce od smarowania .

Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 09/03/2018, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary
Kontakt:

Post autor: Bodzjobmw » 03/05/2018, 22:04

Tak 6500 zł ;)

Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 09/03/2018, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary
Kontakt:

Post autor: Bodzjobmw » 03/05/2018, 22:06

Jak jeżdżę po mieście i ton kontrolka wcale nie nie zapala tylko przy rozruchu na zimnym muszę dać obroty i gaśnie wtedy silnik pracuje głośniej i klepie


Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 2921
Rejestracja: 16/11/2013, 19:13
BMW: 330d++
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: PA25375
Kontakt:

Post autor: Dzidek90 » 03/05/2018, 22:16

Ja zamiast się wozić po mieście jechał bym tam gdzie robili remont, za niedługo powiedzą że to Twoja wina ;)
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.

D3jw
Bywalec forum
Posty: 276
Rejestracja: 17/02/2017, 20:36
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:
Kontakt:

Post autor: D3jw » 04/05/2018, 0:14

nie wierzę w to co czytam :lol: :lol: :lol: skoro kontrolka się pali, to ma ku temu powód i w tym czasie nie ma smarowania.. źle to się skończy :)
moje śmigło: e46 m43 orientblau 98'
Obrazek

Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 09/03/2018, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary
Kontakt:

Post autor: Bodzjobmw » 06/05/2018, 21:44

Chłopaki jak sprawdzić pompę oleju ? Autobus mechanika ale tak pytam bo na gorącym jest ok a po postoju lampka gaśnie po dodaniu gazu

Bodzjobmw
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 09/03/2018, 20:56
BMW: bmw e46 318i 1.9 118km 1999r
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Młynary
Kontakt:

Post autor: Bodzjobmw » 12/05/2018, 19:18

Witam ponownie . Mechanicy ktorzy robi remont wypieli sie ale to kit z nimi sprawa w sadzie.
Sluchajcie wymienilem zawor w podstawie filtra oleju oringi uszczelke ,odme olej na 5v40 valvoline filtr oleju dalej to samo..

Co moze byc przyczyna na zimnym silniku swiecenia kontrolki cisnienia oleju ktora po dodaniu gazu gasnie a na rozgrzanym gdy gasze i zapalam auto gasnie odrazu ?

IksDe
Posty: 2
Rejestracja: 25/04/2018, 10:41
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: IksDe » 12/05/2018, 22:00

A wiec, jezeli swieci ci sie ta kontrolka, to zaprzestan jezdzic tym autem, poniewaz cisnienie oleju jest za niskie, moze i do filtra ci dochodzi olej bo obieg jest, ale jest za niskie cisnienie przez co zacierasz silnik, ktory jest dopiero po remoncie, jezeli tamten warsztat spartaczyl i sie wypiera to owszem do sadu, i jak masz oczywiscie kwity ze u nich byla wykonywana usluga to jest sprawa po twojej stronie jako klient, a poki co odstaw auto do warsztatu ktory ma lepsza renome, badz bardziej ogarnia, moze byc uszkodzona pompa oleju jak nie wymieniali, a zabrudzili i sie przytarla, nie dokrecili kola pasowego, naje... gdzies sylikonu i przytkali kanalik jakis, no mozna zgadywac i snuc teorie, ale to ci w niczym nie pomoze a jezdzac autem mozesz doprowadzic do kolejnego remontu lub wymiany silnika w tej sytuacji. Pozdro.
P.s i dokumentuj oczywiscie wszystko, zdjecia, papiery, ze kontrolka ci swieci, kazdy szczegol zeby ich przycisnac.


ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość