Problem z centralnym zamkiem

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3775
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: GUMMISS » 14/06/2018, 6:05

Najprostsza droga to chyba wypiecie wszystkich kabli od centralnego z gm5 i podłączenie do tej centralki. Tylko nie wiem co z bagaznikiem, może się otwierać tylko recznie z klucza no i guzik między fotelami też nie będzie raczej działał. Trochę to partyzantka dla mnie. Wolał bym mimo wszystko ogarnąć fabryczny centralny. Jak masz kształt klucza? Taki w kształcie rąbu, czy zaokrąglony z tyłu i prostu od strony bagnetu?

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek


Dawid e46
Posty: 9
Rejestracja: 12/06/2018, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: Dawid e46 » 14/06/2018, 8:05

Mam klucz Romb

Dawid e46
Posty: 9
Rejestracja: 12/06/2018, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: Dawid e46 » 14/06/2018, 8:18

A jak bym podłączył bezpośrednio pod mikrostyki w zamku kierowcy?

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 3775
Rejestracja: 08/09/2010, 18:56
BMW: 320d/524td
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Gadu-Gadu: 3231748
Tlen: potrzebny codziennie do życia
VIN: ke68470
Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Kontakt:

Post autor: GUMMISS » 14/06/2018, 22:55

Nie wiem czy tak coś pomoże. Może niech się wypowie ktoś kto robił taka konwersję.

Osobiście wymienił bym najpiwew akumulator, bo tak masz zasilany pilot, a jak nie pomoże to zakup klucza przedliftowego na bateryjkę, odcięcie od niego grota (niepotrzebny tylko zawadza) i zakodowanie do auta. Wszystko działa wtedy na fabrycznym sprzęcie w samochodzie, jedynie są dwa klucze do auta, jeden jako pilot, a drugi jako fizyczny klucz i immobiliser.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Mój własny Sedan z europy jest na rozbiórkę, pisz jak coś potrzebujesz zanim inni to kupią :good:
Bo Możemy Więcej...
INPA NCS- mogę pomóc z autem, pisz, dzwoń. Będziemy dłubać :good:
Obrazek

Dawid e46
Posty: 9
Rejestracja: 12/06/2018, 22:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: Dawid e46 » 15/06/2018, 8:19

Bateria już była wymieniana, a ten zestaw co kupiłem to wygląda jak oryginalny kluczyk i dlatego chciałem to zamontowac


Awatar użytkownika
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 99
Rejestracja: 21/03/2010, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina
Kontakt:

Post autor: tomkoff » 18/06/2018, 10:30

Można jeszcze uratować ten oryginalny klucz jeśli auto odpala, kup sprawną używkę poprzekladaj podzespoły i będzie oryginał.

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości