Problem z bmw e46 2.0 150km r 99 benzyna+lpg

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
Damianskl19
Posty: 3
Rejestracja: 9 gru 18, 21:37
BMW: 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#1

Post autor: Damianskl19 »

Witam
Mam problem z moim autem,pewnego razu zapaliła sie kontrola eml wraz z kontrolka kontroli trakcji a samochod po dodaniu gazu zaczął sie dławić i nie mial kompletnie mocy. Po z holowaniu auta do mechanika auto stalo.tam cała noc kiedy mechanik chcial zajrzeć zeby zobaczyc co sie stalo okazało sie ,ze wszytko jest porządku a kontrolka sie nie zapala ,wiedz odebralem autko jezdzilem caly dzien i nagle znow to samo po podłączeniu do kompa wywala takie blendy : (foto) przepustnica wyglada na sprawna ( tak twierdzi mechanik).
Mial ktos moze cos i mógłby pomóc ponieważ nie chcial bym wymieniać czegos na oslep
Załączniki
Problem z bmw e46 2.0 150km r 99 benzyna lpg - 20181129_152138.jpg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Damianskl19 pisze: 9 gru 18, 21:53 przepustnica wyglada na sprawna ( tak twierdzi mechanik).
Mial ktos moze cos i mógłby pomóc ponieważ nie chcial bym wymieniać czegos na oslep
Skąd taka ocena mechanika? Może mieć oczywiście rację i przyczyną są przerwy w dme, ale z reguły jednak to przepustnica, ewentualnie wtyczka/wiązka.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

sto takich tematow juz bylo - przepustnica lub sterownik silnika.
Obrazek
Damianskl19
Posty: 3
Rejestracja: 9 gru 18, 21:37
BMW: 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#4

Post autor: Damianskl19 »

Witam ponownie niestety prawdopodobnie jest to wina sterownika .wiedz szukam uzywki ,ale mam pytanie ponieważ mam auto w automacie czy sterownik musi byc od automatu ? Czy jest to bez różnicy
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Daj ten sterownik jakiemuś elektronikowi.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#6

Post autor: Broder »

Otwierales go ze wiesz, ze to sterownik? Sprawdz 2 zolte kondensatory i sciezki do nich idace
Obrazek
Damianskl19
Posty: 3
Rejestracja: 9 gru 18, 21:37
BMW: 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#7

Post autor: Damianskl19 »

Witam
Rozebralem ten sterownik zeby sprawdzić te kondesatory ,wie ktos moze jakie powinny byc tam wartości ??
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”