Problem z 3.0d 184.
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 kwie 16, 11:33
- BMW: E46 330XD
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Zawoja
Witam, posiadam E46 330xd 184km i pewnego razu po zatankowaniu zaczeła kopcić na czarno, obstawiałem trefną ropę, zalałem do pełna na stacji na której nigdy nie było problemu ale dalej przy mocnym naciśnięciu gazu puszcza dyma a nie było tego wcześniej, dodam że lekko straciła na mocy.
Dodam również że podczas przyśpieszania dużo bardziej słychać jakby zasysała powietrze gdzieś lewe, jednak po ściągnięciu osłon nie mogłem nic dostrzec. Może ktoś podpowiedzieć czy w dobrym kierunku szukam? Dodam iż silnik chodzi równo cicho normalnie się wkręca na obroty, filtry oraz olej zmienione 3 tys temu. Z góry dziękuję.
Dodam również że podczas przyśpieszania dużo bardziej słychać jakby zasysała powietrze gdzieś lewe, jednak po ściągnięciu osłon nie mogłem nic dostrzec. Może ktoś podpowiedzieć czy w dobrym kierunku szukam? Dodam iż silnik chodzi równo cicho normalnie się wkręca na obroty, filtry oraz olej zmienione 3 tys temu. Z góry dziękuję.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Szukaj nieszczelności dolotu, może pęka rura przed egr, może obudowa filtra powietrza nie leży jak trzeba..nasłuchuj skąd dochodzi dźwięk. Jak dodatkowo obstawiasz źle paliwo to zrób czyszczenie układu paliwowego lm diesel spulung, wepnij się przy filtrze paliwa, po tym go wymień.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 kwie 16, 11:33
- BMW: E46 330XD
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Zawoja
Dodam kolego że w miejscu zaznaczonym na obrazku mam dziurę gdyż podczas wymiany termostatów mechanik wyłamał zaczepy ale auto normalnie chodziło, myślisz że to również może być powodem ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie, to tylko łapacz powietrza, zdejmij osłony i szukaj nieszczelności w dolocie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 kwie 16, 11:33
- BMW: E46 330XD
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Zawoja
Kurczę sprawdziłem co się dało i nic nie widać, słychać jak się dodaje gazu jak zasysa powietrze z okolic egr, gruszki od turbiny. Dodam iż coraz mocniej kopci i coraz mniej mocy ma, od 3 tys obrotów wgl nie chce jechać.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Wpadnij tym autem kiedyś do Krakowa, zobaczymy co się tam dzieje...
Obejrzę dolot i gumy między IC a turbo.
Przy turbo na dole idzie 1 przewód w kierunku IC. On często puszcza właśnie przy turbinie. Sprawdź go. Dostęp bardziej od dołu.
Tak samo sprawdź drugi wąż od IC
Obejrzę dolot i gumy między IC a turbo.
Przy turbo na dole idzie 1 przewód w kierunku IC. On często puszcza właśnie przy turbinie. Sprawdź go. Dostęp bardziej od dołu.
Tak samo sprawdź drugi wąż od IC
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wypnij gumę przed egr, ona często pęka od spodu, a stąd słychać zasysanie. Weź drugą osobę i niech dodaje gazu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 5002 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3175 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz1987
-
- 0 Odpowiedzi
- 771 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Raczej4
-
- 2 Odpowiedzi
- 1696 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 0 Odpowiedzi
- 1073 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 1 Odpowiedzi
- 814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1060 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 1 Odpowiedzi
- 1687 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: deka87
-
- 4 Odpowiedzi
- 1816 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 13 Odpowiedzi
- 6001 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112