Poziom oleju na bagnecie nie zmienia sie pomimo ubytku
-
- Bywalec forum
- Posty: 128
- Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
- BMW: 323i M52T 256S4
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
Systematycznie kontroluje olej i jest idealnie pod max.
Podczas ostatniej wymiany wlałem 6,5 litra motula.. Zauwazyłem jednak spory wyciek oleju na osłonie
W weekend miałem dostęp do kanału wiec postanowiłem wyczyścić wszystko i znaleźć winowajcę.. i padło na uszczelkę podstawy filtra oleju..
Przejechałem ok 300 km do domu i dziś wypatroszyłem auto i zmieniłem uszczelkę..
Oczywiście sporo oleju na osłonie.. silnik uwalony..
I tu pojawia się halo..
Oleju na bagnecie nie ubyło.. poziom stoi jak stał..
Nie wiem ile faktycznie.. ale tak na oko zakładam ze od wymiany ok 2000 km mogło uciec przynajmniej na oko z 250 ml..
Pytanie czy wskazania są właściwe.. czy coś się nie zapchało..
Niepokoi mnie to ponieważ czujnik poziomu oleju nie jest pełnosprawny.. tzn. żółta lampka alladyna przy odpalaniu - zapala się po paru sekundach i gaśnie po następnych 5-10 sekundach.. Zakładam ze może nie pokazać alertu jeśli będzie za mało oleju..
Co z tym dalej zrobić ?
Podczas ostatniej wymiany wlałem 6,5 litra motula.. Zauwazyłem jednak spory wyciek oleju na osłonie
W weekend miałem dostęp do kanału wiec postanowiłem wyczyścić wszystko i znaleźć winowajcę.. i padło na uszczelkę podstawy filtra oleju..
Przejechałem ok 300 km do domu i dziś wypatroszyłem auto i zmieniłem uszczelkę..
Oczywiście sporo oleju na osłonie.. silnik uwalony..
I tu pojawia się halo..
Oleju na bagnecie nie ubyło.. poziom stoi jak stał..
Nie wiem ile faktycznie.. ale tak na oko zakładam ze od wymiany ok 2000 km mogło uciec przynajmniej na oko z 250 ml..
Pytanie czy wskazania są właściwe.. czy coś się nie zapchało..
Niepokoi mnie to ponieważ czujnik poziomu oleju nie jest pełnosprawny.. tzn. żółta lampka alladyna przy odpalaniu - zapala się po paru sekundach i gaśnie po następnych 5-10 sekundach.. Zakładam ze może nie pokazać alertu jeśli będzie za mało oleju..
Co z tym dalej zrobić ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wymienić czujnik poziomu oleju hella, czyli taki jak idzie na pierwszy montaż a kosztuje połowę oryginału. Wyciek z podstawy filtra oleju jest bardzo spektakularny wizualnie, ale niekoniecznie będzie to zauważalne na bagnecie, u mnie też tak było, więc spokojnie. Ważne aby poziom oleju sprawdzać na równej płaszczyźnie i zawsze po takim samym czasie od zgaszenia, czyli 5 minut po.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 23 Odpowiedzi
- 7290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek210579
-
- 3 Odpowiedzi
- 1265 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman
-
- 23 Odpowiedzi
- 8137 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 10 Odpowiedzi
- 7796 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 6 Odpowiedzi
- 5779 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw755
-
- 4 Odpowiedzi
- 2196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 0 Odpowiedzi
- 1171 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaypablo
-
- 0 Odpowiedzi
- 1588 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blackbart666
-
- 1 Odpowiedzi
- 1212 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost