Poszukiwania e46

Dla wszystkich przyszłych posiadaczy E46, czyli jak kupić, żeby się "nie przejechać"
Wysoki100

#11

Post autor: Wysoki100 »

A co myślicie o kończącej sie legalizacji butli i ze jeździ tyle czasu na lpg?
Wysoki100

#12

Post autor: Wysoki100 »

Dobra, kto nie ryzykuje ten nie zyskuje, Auto wydaję się spoko i w przyzwoitym stanie, jadę jutro oglądać, jak będzie w spoko stanie to zbijam z ceny i kupuje:) najwyżej dołożę sporą sumkę od razu po zakupie :) właściwie znając życie i moje szczęście a raczej jego brak to i tak po zakupie dołożę sporo zł nieważne co bym kupił:) ale przynajmniej będzie czym latać bokiem:)
Jeszcze pytanie na szybko, jaka jest nomilana/prawidłowa grubość lakieru na e46? i poniżej jakiej wartośći lepiej nie kupowac, gdyby ktoś przesadził z polerką, żeby późńiej nie było niespodzianek.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

70-140 μm, w zależności od miejsca pomiaru. Ciężko nie dokładać po kupnie 19-letniego auta :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Wysoki100

#14

Post autor: Wysoki100 »

70? nie troche zbyt mało? żeby poźniej nie było niechcianego i brzydkiego efektu na lakierze? znajomy kiedyś spaprał polerkę, zbyt dużo "przybrał" lakieru i po zimie zaczęły się dziać cuda z lakierem:) hmm zle to napisałem, dokładać trzeba i do starego i do nowego auta, ale chodzi mi żeby od razu po kupnie nie włożyć prawie połowy wartości samochodu:)
oczywiście chodzi o metallic

maniek21112, Ty żyjesz tylko tym forum? Bo przez ten czas co tu zaglądam to widzę ze w większości to Ty się tu udzielasz, niezależnie od godziny, ale dobrze że jest ktoś kto służy pomocą :)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Jak mam czas, a ostatnio staram się mieć go trochę :) to zaglądam. 70 μm jest we wnękach bagażnika oraz komorze silnika, dlatego napisałem, żę zależy od miejsca, elementy zewnętrzne to z reguły 90-100 w górę. Są auta ze sporo cieńszą warstwą lakieru :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Wysoki100

#16

Post autor: Wysoki100 »

aha, no ja miałem na myśli elementy zewnętrzne, wiadomoże że środek cieńszy, dobra dzięki na info, już jestem umówiony n aoględziny, zobaczymy co to będzie, nie jestem profesionalistą w sprawdzaniu samochodów, ale też nie totalnym człowiekiem bez wiedzy. Jak coś to napewno sie pochwale
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#17

Post autor: Flaczek »

Wysoki100 pisze: 10 gru 18, 22:31 aha, no ja miałem na myśli elementy zewnętrzne, wiadomoże że środek cieńszy, dobra dzięki na info, już jestem umówiony n aoględziny, zobaczymy co to będzie, nie jestem profesionalistą w sprawdzaniu samochodów, ale też nie totalnym człowiekiem bez wiedzy. Jak coś to napewno sie pochwale
Przeraża cię powtórnie malowany element, czy raczej gruba szpachla? Z ciekawości pytam, bo moim zdaniem przesada oczekiwać od pełnoletniego auta oryginalnego lakieru, a z tego co widzę na grupach na FB to każdy na to patrzy i chyba każdy zapomina, że to "dorosłe" auta :D

PS: Powodzenia, oby okazała się dobrą sztuką :)
Wysoki100

#18

Post autor: Wysoki100 »

Nie przeraża mnie, ale można ocenić w ten sposób czy sprzedający mówił prawdę:) można uniknąc auta z "nowym" dachem . Nie jestem lakiernikiem i nie mam takiego oka żeby wyłapać wszystkie naprawy gołym okiem, ale wciaż się staram uczyć:) Już oglądałem kilka samochodów, gdzie sprzedawcy mówili że auto w ory lakierze, nie lakierowane i wogóle dlatego cena wyższa niz inne a poźniej się okazywało ze pół auta lakierowane, ale oni nic nie wiedzieli o naprawach i z ceny nie zejdą. lubie wiedzieć co kupuje i za co płace. w tej sprzedający powiedział ze błotniki są nowe i lakierowane oraz ze robione prawe tyle drzwi, ale jednak nie przeszkadza mi to w tak wiekowym samochodzie i jadę oglądać. nie szukam 1x-2x letniego auta w oryginalnym i idealnym lakierze, tym bardziej e46 bo mógłbym naprawde bardzo długo szukać. chociaż muszę się pochwalić że miałem dwa lata temu coupe z 2000r. i była w 1 lakierze, no ale niestety były małe rzeczy do poprawki.
Czy będzie dobra to się okaże po roku, jeśli bym kupił
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kupuję BMW E46”