porada
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 mar 11, 10:53
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: torun
witam wszystkich użytkowników BARDZO MAŁYCH WOZÓW kupiłem e46 320d 136koni czy warto wstawić czipa o podwyższenie koni i czy warto założyć alusy 18 z oponami 235/45/18.Z góry dziękuję.
- k3m0t1989
- Bywalec forum
- Posty: 725
- Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
- BMW: e46 330d touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wręczyca Wielka
ale pytania zadajesz bez sensu. A warto nakleic spojler albo przyciemnic szyby? kazdy robi jak mu sie podoba, jak chcesz kupic na allegro za 300zl czipa to nie wstawiaj, tak samo jak jakies wiejskie felgi ze spinerami albo cos tego typu to tez odpusc.
Jak chcesz zrobic tak jak nalezy to poszukaj jakies ladne felgi, moga byc ori, moga byc ori z innych modeli bmw byle by ladnie na aucie siedzialy.
Jak chcesz wstawic programik to zrob to tak zeby bylo dobrze czyli wymien co jest do wymiany typu odma, weze podcisnienia, zaworki sterowania egr i turbo, wyczysc egr i kolektor oraz czujnik cisnienia za kolektorem, posmaruj ciegno turbiny, podlacz pod kompa i sprawdz bledy (wszystko mozesz zrobic w garazu jak masz kilka kluczy i srubokretow oraz pojecie jak trzymac klucz w rece - no moze poza podpinaniem pod kompa ale jak kupisz kabel i zainstalujesz program to tez sam mozesz sobie byc diagnostą).
Jak juz doprowadzisz silnik do w miare zdrowego stanu to mozesz jechac do odpowiednich ludzi ktorzy zrobia hamownie, potem wrzuca wirusa, potem znowu hamownia i zyskasz z 25 konikow i momentu tez troche przybedzie, przy okazji spadnie spalanie, a to taki bezpieczny program dla silnika (od tysiaca w gore ceny)
Jak chcesz zrobic tak jak nalezy to poszukaj jakies ladne felgi, moga byc ori, moga byc ori z innych modeli bmw byle by ladnie na aucie siedzialy.
Jak chcesz wstawic programik to zrob to tak zeby bylo dobrze czyli wymien co jest do wymiany typu odma, weze podcisnienia, zaworki sterowania egr i turbo, wyczysc egr i kolektor oraz czujnik cisnienia za kolektorem, posmaruj ciegno turbiny, podlacz pod kompa i sprawdz bledy (wszystko mozesz zrobic w garazu jak masz kilka kluczy i srubokretow oraz pojecie jak trzymac klucz w rece - no moze poza podpinaniem pod kompa ale jak kupisz kabel i zainstalujesz program to tez sam mozesz sobie byc diagnostą).
Jak juz doprowadzisz silnik do w miare zdrowego stanu to mozesz jechac do odpowiednich ludzi ktorzy zrobia hamownie, potem wrzuca wirusa, potem znowu hamownia i zyskasz z 25 konikow i momentu tez troche przybedzie, przy okazji spadnie spalanie, a to taki bezpieczny program dla silnika (od tysiaca w gore ceny)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 1528 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ghuluzmc
-
- 12 Odpowiedzi
- 3628 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 30 Odpowiedzi
- 7102 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 3 Odpowiedzi
- 2264 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 2404 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 2828 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zopp
-
- 5 Odpowiedzi
- 3077 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman
-
- 3 Odpowiedzi
- 337 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 1 Odpowiedzi
- 714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 5 Odpowiedzi
- 1891 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GruFx