pompa wspomagania: zamiennik, regenerowana a "LUK"

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#11

Post autor: scghost »

to co w koncu planujesz zrobic?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
jarekrk
Bywalec forum
Posty: 381
Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
BMW: 323
Rok produkcji: 199
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krk

#12

Post autor: jarekrk »

Zamówiłem Oryginalną już:)
Tylko mechanik dopiero za 3 tygodnie ma czas, więc szybko opinią się nie podzielę:)
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#13

Post autor: mefjupe »

scghost pisze:wykopalem gdzies informacje ze 80 ale nie wiem na ile to prawda
ci co zakladali pisza ze dziala bez problemu albo i nawet lzej
Dokładnie tyle też gdzieś zauważyłem... :good: nie brałem tego pod uwagę bo ta ilość wydawała mi się zbyt mała ale skoro piszą Ci co zakładali, że daje radę to nie zaszkodzi spróbować :P

Wiesz co, nigdy nie kupowałem nic najtańszego typowego chińczyka, więc odpuszczam najtańsze badziewie i brałem pod uwagę już firmy o których "coś" słyszałem, dlatego cena od 500 w górę, ale znów one zbliżają się do LUKA więc dla nie całych 300zł chyba szkoda ryzykować i faktycznie kupie LUKA, a co do auta to żona naciska aby zmienić, na coś młodszego, tańszego w eksploatacji, mniej paliwożernego(i wtedy rzeczywiście szkoda kupować ORI) ale na razie twardo się bronię i co roku przekładam tą decyzję.
Najwyżej za rok ktoś będzie miał prezent i prawie nową pompę na gwarancji :D
Rozumiem i w sumie dobrze myślisz bo jest pewność, że posłuży na pewno długo :) Heh powodzenia w dalszym wybijaniu pomysłu zmiany auta żonie :D
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#14

Post autor: dwoogeee »

Ja gdzieś czytałem, że Luk lf-20 ma 110 bar, a Luk Lf-30 ma 120 bar, więc te 80 bar to trochę mało, ale skoro u nich działa to może wystarczy...
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Jerrry
Bywalec forum
Posty: 71
Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
BMW: 325i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:
VIN: KL48900

#15

Post autor: Jerrry »

Witam,
to chyba najświeższy temat o pompie więc pozwolę sobie na odkop :)

Delikatnie sączy mi się z mojej LF-20. Próbował ktoś to uszczelniać? Są gdzieś zestawy naprawcze (chodzi mi o uszczelnienia) bo szukam i znaleźć nie mogę. Chciałbym uszczelnić pompę, ponieważ jak na razie nie wyje i ten wyciek to jedyny mankament. Cieknie mi na łączeniu kadłuba.

Ew. ma ktoś może zarżniętą LF-20 cobym mógł sobie rozebrać i popatrzeć zanim rozgrzebię swoją. Najlepiej okolice Wrocławia, Świdnicy, Dzierżoniowa, podjadę zabiorę złom - jakieś piwko się znajdzie ;) .

Z góry dzięki i pozdro
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#16

Post autor: scghost »

gdzie na 'łączeniu'? masz fotke|
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Jerrry
Bywalec forum
Posty: 71
Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
BMW: 325i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:
VIN: KL48900

#17

Post autor: Jerrry »

Obrazek

Zdjęcie z googla, ale koślawą strzałką zaznaczyłem może coś wypatrzysz.
Jerrry
Bywalec forum
Posty: 71
Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
BMW: 325i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:
VIN: KL48900

#18

Post autor: Jerrry »

Pozwole sobue podbic.
Moze ktos znajdzie jakas stara LF 20 i bedzie mu sie chcialo rozkrecic pompe aby sprawdzic jak to jest uszczelnione.
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#19

Post autor: mefjupe »

A myślał ktoś o założeniu troszkę mniejszego koła pasowego w celu zwiększenia wydajności pompy? Oczywiście pod warunkiem znalezienia pasującego koła oraz pewności, zniwelowania przez napinacze luzu paska.
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Piasio
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
BMW: 323i M52T 256S4
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#20

Post autor: Piasio »

A możecie mi powiedzieć czy praca pompy generuje jakiś dźwięk czy powinna być całkowicie cicha ?
U mnie przy skręceniu kierownicy jest taki niezbyt słyszalny dźwięk podobny do "zwarcia"..
Wymiana oleju nie na mobila ATF 220 nic nie zmieniła.. i pytanie czy już powinienem się martwić..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”