Pompa podprogowa e46 wyciek

KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: KeniT8 »

Witam byłem dzisiaj na przeglądzie samochodu i diagnosta zauważył,że jest mokro po ropie w okolicach filtra paliwa/pompy podprogowej.Zdjąłem u sąsiada na kanale osłony wytarłem do sucha wszystko odpaliłem auto i delikatnie ropa się zbiera na pompie a dokładnie w takim miejscu :

https://zapodaj.net/19d306afd27b1.jpg.html

tutaj jak strzałka niebieska.Na łączeniu tego czarnego z tym metalowym jak by się rozszczelniła
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

no fajnie, i co?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#3

Post autor: rafał18 »

scghost pisze: 3 kwie 18, 19:53 no fajnie, i co?
no i kapie :D
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#4

Post autor: KeniT8 »

chciałem spytać czy w wersji 2.0d można w inpie sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa? bo powinno być chyba 4 z hakiem bar.Zamówiłem używkę i chciałbym sprawdzić jakie daje ciśnienie ale z tego co wyczytałem to tylko w 3,0d da radę sprawdzić ciśnienie pompy w inpie.A w 2.0d nie ma takiej możliwosći?
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#5

Post autor: KeniT8 »

Panowie może ktoś mi pomóc? otóż wymieniałem dzisiaj filtr paliwa na manna i po wymianie kręciłem kluczykiem z 5 razy by pompka napompowała i wywalił mi błąd pompy na kompie i auto hetało zanim odpaliło.Potem już się nie powtórzył.Auto jedzie ma moc,przegoniłem je nawet 180km/h i nic cisza.Co mnie niepokoi to to,że jak silnik jest rozgrzany około 88stp to gdy przekręcę kluczyk na zapłon to słychać pompkę z 5sekund.Ale gdy znów wyłączę i włącze na zapłon pompy już nie słychać i tak można z 4 razy jeszcze i dopiero znów odezwie się.Na zimnym silniku jak jeszcze nie jeżdzone to z początku chodzi około 45sekund i przez kilka pierwszych ruchów kluczykiem na zapłon uruchamia się.Jedynie na ciepłym i nie wiem czy tak ma być czy nie.Bo wynikało by to z tego,że pompa już napompowała tyle co trzeba i kolejne przekręce kluczyka na zapłon jej nie uaktywnia bo nie ma co już pompować.Proszę mnie poprawić jeśli zle pisze.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Wszystko jest ok :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KeniT8
Bywalec forum
Posty: 210
Rejestracja: 25 mar 18, 20:50
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#7

Post autor: KeniT8 »

maniek21112 pisze: 20 kwie 18, 20:22 Wszystko jest ok :wink:
Dzięki Maniuś :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”