Pomoc w interpretacji błędów

Jacek123
Posty: 1
Rejestracja: 28 sie 17, 23:02
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#1

Post autor: Jacek123 »

Cześć,
Dzisiaj po raz pierwszy podpiąłem komputer pod samochód.
Zrobiłem to ponieważ ostatnio zaczęły mi na rozgrzanym silniku latać obroty od 500 do 800 (tylko na lpg) i co jakiś czas wyskakuje check, który znika przy którymś odpaleniu. Tym razem kilka dni temu wyskoczył, ale zniknął dopiero po skasowaniu go dzisiaj za pomocą komputera.
Po skasowaniu błędów i odpaleniu samochodu check się nie zaświecił i przy ponownej diagnostyce nie pojawiły się błędy.

Silnik M54B22

Proszę o pomoc w interpretacji błędów:
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 12
Logistic counter: 40
N_32
MAF
TCO
LAM_MV_2
aufgetreten vor (rel. BZ)
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
sporadic Error
1280.00 rpm
245.12 mg/stk
63.75 Grad C
26.95 %
16.30 h
Errorcode: E4 F1 0C 28 28 2D 95 C5 B6 78
-------------------------------------------------------------
242 burning fail Cylinder 5
Error frequency : 6
Logistic counter: 40
TCO
N_32_TOL
MAF_TOL
MAF_BOL
aufgetreten vor (rel. BZ)
Misfire CARB_A
---
Misfire CARB_B4
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
84.00 Grad C
736.00 rpm
130.73 mg/stk
92.60 mg/stk
8.10 h
Errorcode: F2 B5 06 28 B0 17 18 11 B6 CA
-------------------------------------------------------------
243 burning fail Cylinder 6
Error frequency : 4
Logistic counter: 40
TCO
N_32_TOL
MAF_TOL
MAF_BOL
aufgetreten vor (rel. BZ)
Misfire CARB_A
---
Misfire CARB_B4
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
84.00 Grad C
736.00 rpm
130.73 mg/stk
92.60 mg/stk
8.10 h

Errorcode: F3 B5 04 28 B0 17 18 11 B6 CA
241 burning fail Cylinder 4
Error frequency : 6
Logistic counter: 40
Misfire CARB_A
---
Misfire CARB_B4
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: F1 B5 06 28 B0 17 18 11 B6 CA
227 lambda contol tolerance Bank 1
Error frequency : 2
Logistic counter: 39
Deviation rich
--- --- ---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E3 B1 02 27 4C 25 94 B7 B7 04
-------------------------------------------------------------
TCO
N_32_TOL
MAF_TOL
MAF_BOL
aufgetreten vor (rel. BZ)
84.00 Grad C
736.00 rpm
130.73 mg/stk
92.60 mg/stk
8.10 h
-------------------------------------------------------------
N_32
MAF
TCO
LAM_MV_1
aufgetreten vor (rel. BZ)
2432.00 rpm
201.54 mg/stk
63.00 Grad C
21.48 % 2.30 h
=============================================================
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10336
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

227 i 228 to w tym przypadku z reguły lewe powietrze, ewentualnie problem z instalacją lpg. Dodatkowo wypadanie zapłonu na cylindrach 4, 5 i 6. Sprawdź dokładnie kolanko między przepływomierzem a przepustnicą oraz przewody odmy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”