Pomoc w doborze dystansów

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
Groszku
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:03
BMW: 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
VIN: JJ57921

#1

Post autor: Groszku »

Witam forumowicze, Zamierzam założyć do mojej Basi dystanse ze względów estetycznych. Posiadam felgi 17 7j et47 opona 205/50. Zastanawiam się nad 15mm lub 20mm na stronę. Dodam, że auto jest troszkę obniżone, siedzi na eibachach sportline -50/-35mm. Jaki dystans wyglądałby najlepiej? Jakiej firmy polecacie? Czego unikać? Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

15mm na przód a 20mm na tył i będzie optymalnie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Groszku
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:03
BMW: 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
VIN: JJ57921

#3

Post autor: Groszku »

A Kolego powiedz mi jeszcze lepiej nowe kupić z niższej półki czy używki coś markowego? Znalazłem nowe z ta technixa za 180zł, co o tym myślisz? Estetyka estetyką ale też żeby bezpieczeństwo było zachowane.
Awatar użytkownika
wuodek
Bywalec forum
Posty: 727
Rejestracja: 7 mar 15, 15:29
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom

#4

Post autor: wuodek »

Bierz z dystomu. Pewne i sprawdzone.
Zapraszam do galerii mojej czerwonej strzały. Klik w obrazek :)
Obrazek
Zapraszam też na fanpage:
https://www.facebook.com/Japan.AiRed/
Groszku
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:03
BMW: 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
VIN: JJ57921

#5

Post autor: Groszku »

A jaka jest różnica między przelotowymi a przykręcanymi? Lepiej dołożyć do przykręcanych czy przelotowe też dają radę?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10302
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Jeżeli chodzi o taką grubość to przelotowe spokojnie dają radę, sam mam takie, ale toczone we własnym zakresie, oczywiście do tego dłuższe śruby o odpowiedniej twardości.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Groszku
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:03
BMW: 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
VIN: JJ57921

#7

Post autor: Groszku »

Odświeżam temat bo wpadły 18x 8,5 et35 na oponkach 225/40 18. Wydaje mi się, że można by je jeszcze trochę wysunąć by lepiej wyglądało tylko jaki dystans najlepszy żeby nic nie przycierało? Narazie auto siedzi na tych springach co wyżej ale montuje gwinta w przyszłym tygodniu więc zejdzie niżej.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”