Pomiar bicia piast BMW e46 330d M57 2001r
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Witam zamierzam założyć komplet oryginalnych tarcz z klockami na przód, proszę o pomoc przy pomiarze bicia piast i nowej tarczy czy mogę to zakładać na taką piast https://youtu.be/RV4qTMeQBz0 Bicie nowej orli tarczy https://youtu.be/RWH3NzsvT4A . Dziękuję pozdro
-
- Bywalec forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Dzięki kolego rok temu zmieniałem piasty na fag, teraz kupiłem orli tarcze i klocki,mam takie obawy żeby znów nie pokrzywilo tarcz, dlatego chciałem zmianę piast na nowe ale wydaje mi się że piasty są ok, dzięki
Panowie odkopię temat mam pytanie jeśli jest np bicie piasty mierząc taki przykład podam np 0.03 0.04 to winne temu jest łożysko czy jedno i drugie?
pytam bo prawą stronę wymieniam sobie a po lewej stronie mam bicie piasty 0.02 dlatego nie wiem czy jak zdejmę i zmienię łożysko na nowe to będzie np 0.01? czy dalej mimo łozyska moze zostać 0.02 ?
pytam bo prawą stronę wymieniam sobie a po lewej stronie mam bicie piasty 0.02 dlatego nie wiem czy jak zdejmę i zmienię łożysko na nowe to będzie np 0.01? czy dalej mimo łozyska moze zostać 0.02 ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To zależy w jakim stanie było stare łożysko, bardzo prawdopodobne, że nic się nie zmieni.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Panowie spytam by nie tworzyć nowego tematu
posiadam czujnik zegarowy taki z allegro zestaw za 100zł i tak się zastanawiam czy pomiary takim czujnikiem są wiarygodne? np pokazuje nam 0.02 setki i czy to faktycznie tyle jest a nie 0.04?
bo np sam czujnik już lepszy to:
https://allegro.pl/oferta/czujnik-zegarowy-pomiarowy-0-10mm-0-01-mitutoyo-7289468298
https://allegro.pl/oferta/limit-czujnik-zegarowy-miernik-10mm-9027421569
koszt samego czujnika to koszt większy niż tego taniego zestawu z allegro
nie wiem tylko czy jest sens do pomiaru sporadycznego kupować w.w czujniki?
posiadam czujnik zegarowy taki z allegro zestaw za 100zł i tak się zastanawiam czy pomiary takim czujnikiem są wiarygodne? np pokazuje nam 0.02 setki i czy to faktycznie tyle jest a nie 0.04?
bo np sam czujnik już lepszy to:
https://allegro.pl/oferta/czujnik-zegarowy-pomiarowy-0-10mm-0-01-mitutoyo-7289468298
https://allegro.pl/oferta/limit-czujnik-zegarowy-miernik-10mm-9027421569
koszt samego czujnika to koszt większy niż tego taniego zestawu z allegro
nie wiem tylko czy jest sens do pomiaru sporadycznego kupować w.w czujniki?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie ma sensu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Mańku słuchaj wymieniłem sobie dwie piasty z tyłu i dwa łożyska fag+tarcze kotwiczne,śrubki itp
włożyłem półoś ale nie dokręcałem nakrętki mocno tylko taki ile mogłem grzechotką z nasadką samą ( dokręcę jak mi kuzyn odda klucz za 2 dni dynamometryczny) i sprawdziłem bicie piast z ciekawości i jak ustawiam skalę na czujniki 0 kilka razy ruszę tą igiełką i zaczynam pomiar to mi pokazuje bicie 0.04.. ale wracając do punktu z którego zacząłem juz wskazówka nie jest na 0 tak jak była przy zaczynaniu tylko 0 0.02 do przodu.. czyli logicznie 0.02 ujmuję wiec po prawej i lewej stronie wychodzi mi 0.02 bicie na nowych łożyskach fag i piastach dlatego nie wiem czy jak dokręcę półosie na te 250nm to bicie spadnie do 0.01 czy tak ma zostać 0.02 po obu stronach tak samo.Wszystko wciskane przyrządem do montażu piast i łożysk
włożyłem półoś ale nie dokręcałem nakrętki mocno tylko taki ile mogłem grzechotką z nasadką samą ( dokręcę jak mi kuzyn odda klucz za 2 dni dynamometryczny) i sprawdziłem bicie piast z ciekawości i jak ustawiam skalę na czujniki 0 kilka razy ruszę tą igiełką i zaczynam pomiar to mi pokazuje bicie 0.04.. ale wracając do punktu z którego zacząłem juz wskazówka nie jest na 0 tak jak była przy zaczynaniu tylko 0 0.02 do przodu.. czyli logicznie 0.02 ujmuję wiec po prawej i lewej stronie wychodzi mi 0.02 bicie na nowych łożyskach fag i piastach dlatego nie wiem czy jak dokręcę półosie na te 250nm to bicie spadnie do 0.01 czy tak ma zostać 0.02 po obu stronach tak samo.Wszystko wciskane przyrządem do montażu piast i łożysk
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3050 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GearMar
-
- 1 Odpowiedzi
- 1029 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 39 Odpowiedzi
- 18912 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: darek2341
-
- 10 Odpowiedzi
- 3867 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: komar
-
- 1 Odpowiedzi
- 1195 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: N___________
-
- 6 Odpowiedzi
- 801 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1054 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 1516 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 3 Odpowiedzi
- 1011 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 751 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112