Polerka do 150 zł
-
- Bywalec forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 lip 14, 19:04
- BMW: E46 316i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Opole
Też zależy do czego ta maszyna ma służyć. Polerowanie to pojęcie względne.. jeśli ma to być do używania cleanerów bądź politur pod woski to wystarczy maszyna oscylacyjno-orbitalna ( DUAL ACTION ) Wtedy jest bardzo małe prawdopodobieństwo zrobienia bałaganu na lakierze ( hologramy, przepalenie ). Od siebie mogę polecić maszynę właśnie DA - Bass Polska BP-5119. Kupiłem ją i już kilka aut zrobiłem i nic się z nią nie dzieje niepokojącego. Znalazłem na alledrogo za nie całe 3 stówki
-
- Bywalec forum
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
- BMW: E46 3xxi
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: LBL
Wydając taki pieniądz na polerkę odpuść sobie marketowe wyroby, szkoda czasu pieniędzy i nerwów.
Jak na starcie wybierzesz sobie lepszą polerkę, to przełoży się to na lepszy komfort pracy i przede wszystkim fajne rezultaty - uwierz mi, jest różnica pomiędzy polerką za 200 zł, a za 400-500.
Moja pierwsza polerka, to był wyrób spod ręki K2 - na tamte czasy wydawało się w miarę sprawdzone, teraz polerka służy tylko i wyłącznie do nakładania wosków, szybkiego AIO jak nie chce mi się wyciągać aktualnej
Kup Lare LR10-125
Mam i zdecydowanie polecam, zapraszam na forum kosmetykaaut - tam chłopaki rozwieją twoje wątpliwości. Po przesiadce z K2 to zupełnie inna liga, masz do czynienia z 'pół-profesjonalną' polerką. Obrobiłem już kilkanaście aut i złego słowa nie mogę powiedzieć. O gwarancje też nie masz się co ma, mają fajny serwis, dostępność części, dobry kontakt i co najważniejsze nie wypinają się na klienta.
Jak chcesz jeeeeeeeeszcze bardziej nadwrężyć budżet to możesz się pokusić o Kraussa P7 - obrobiłem nią kilka aut, polerka bardzo często stawiana w zestawieniu z lare jako jej konkurent - podobne ceny, chyba stówka różnicy.. jest na pewno trochę lżejsza, jakoś lepiej mi siedziała w dłoni - ale to kwestia przyzwyczajenia.
Pamiętaj, że przygoda z detailingiem nie kończy się na samej polerce - musisz jeszcze brać pod uwagę dodatkowe koszta, pasty, pady polerskie, glinki, chemie i inne rzeczy.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Fakt jest tylko na alledrogo za 299,- w innych sklepach niedostępna.Polish Patriot pisze:Od siebie mogę polecić maszynę właśnie DA - Bass Polska BP-5119. Kupiłem ją i już kilka aut zrobiłem i nic się z nią nie dzieje niepokojącego. Znalazłem na alledrogo za nie całe 3 stówki
To był tylko przykład, bo taka wyskoczyła jak wpisałem tą co Dobrodziej_1983 podał. Ogólnie chciałbym wydać 300-400,- na samą maszynę, więc druga opcja raczej odpada, bo to już ponad 600,-D3jw pisze:Wydając taki pieniądz na polerkę odpuść sobie marketowe wyroby, szkoda czasu pieniędzy i nerwów.
Jak na starcie wybierzesz sobie lepszą polerkę, to przełoży się to na lepszy komfort pracy i przede wszystkim fajne rezultaty - uwierz mi, jest różnica pomiędzy polerką za 200 zł, a za 400-500.
Moja pierwsza polerka, to był wyrób spod ręki K2 - na tamte czasy wydawało się w miarę sprawdzone, teraz polerka służy tylko i wyłącznie do nakładania wosków, szybkiego AIO jak nie chce mi się wyciągać aktualnej
Kup Lare LR10-125
Mam i zdecydowanie polecam, zapraszam na forum kosmetykaaut - tam chłopaki rozwieją twoje wątpliwości. Po przesiadce z K2 to zupełnie inna liga, masz do czynienia z 'pół-profesjonalną' polerką. Obrobiłem już kilkanaście aut i złego słowa nie mogę powiedzieć. O gwarancje też nie masz się co ma, mają fajny serwis, dostępność części, dobry kontakt i co najważniejsze nie wypinają się na klienta.
Jak chcesz jeeeeeeeeszcze bardziej nadwrężyć budżet to możesz się pokusić o Kraussa P7 - obrobiłem nią kilka aut, polerka bardzo często stawiana w zestawieniu z lare jako jej konkurent - podobne ceny, chyba stówka różnicy.. jest na pewno trochę lżejsza, jakoś lepiej mi siedziała w dłoni - ale to kwestia przyzwyczajenia.
Pamiętaj, że przygoda z detailingiem nie kończy się na samej polerce - musisz jeszcze brać pod uwagę dodatkowe koszta, pasty, pady polerskie, glinki, chemie i inne rzeczy.
Kusi ten bass, bo cenę ma dobrą ale pomyślę o lare
Edit:
Chyba jednak zamówię bass, $ jednak decydują a opinie poczytałem ma bardzo dobre, k2 (masner) też tylko jest trochę duża i nie ma znaczącej różnicy w cenie między nimi. Nie planuję robić codziennie polerki, choć kilku kolegów pewnie ustawi się w kolejce i myślę, że nie będę inwestował więcej, chyba, że ktoś sprowadzi mnie na ziemie i powie, że lare to minimum
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 525
- Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
- BMW: Leon
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Holywood
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jak sie uprzesz to i wiertarką ręczną spolerujesz, to tylko kółko z gąbką ktore sie kreci
ze tak zacytuje klasyka, nie wazne jak dlugi masz miecz, wazne jak nim wywijasz
ze tak zacytuje klasyka, nie wazne jak dlugi masz miecz, wazne jak nim wywijasz
-
- Bywalec forum
- Posty: 525
- Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
- BMW: Leon
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Holywood
scghost ojjj nie kuś nie kuss bo coś powiem... To tak samo jak byś chwalił paste tempo !! .... ja sobie zamówie mimośroda prawie jak das6... ale cena mniejsza http://allegro.pl/polerka-fobo-mimosrodowa-obrotowa-900w-496-i7055373406.html?utm_source=rtbhouse&utm_medium=CPC&utm_campaign=rtbhouse-retargeting
-
- Bywalec forum
- Posty: 301
- Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
- VIN: KV76649
Wszystko fajnie ale musicie wiedzieć, że wycięcie lakieru na igłe mimośrodem ze skokiem 9mm będzie trwaaaaaało wieki przy tak niskim budżecie na maszynę bardziej rozważał bym kupno rotacji z minimum miękkim startem i stabilizacją obrotów
Do pełnej korekty lakieru używam praktycznie tylko mimośrodu ze skokiem 21mm a absolutne minimum to 15. Małe maszynki ze skokiem 8mm dobre są do elementów typu lusterka, zderzak i inne ciasne miejsca
Do pełnej korekty lakieru używam praktycznie tylko mimośrodu ze skokiem 21mm a absolutne minimum to 15. Małe maszynki ze skokiem 8mm dobre są do elementów typu lusterka, zderzak i inne ciasne miejsca
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 sty 19, 15:02
- BMW: e46 i e60
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
W tej cenie nie kupi się dobrej polerki. Ja kupilem swoją za 300 zł ale szalu nie ma. Obroty lubią spadać jak mocno docisnę, a do tego wazy chyba z 4 kg co po kilku godzinach pracy z nią recę już bolą. Więc jak sie nie ma 500 zł to my ze nie warto podchodzić do tego tematu
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 21 Odpowiedzi
- 7035 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KEMN1
-
- 6 Odpowiedzi
- 6137 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maniek_CCSPA
-
- 10 Odpowiedzi
- 3801 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damii92r
-
- 34 Odpowiedzi
- 11940 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maateusz