Podkręcanie 330d M57D30

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 18, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#1

Post autor: matetti97 »

Witam. Posiadam touringa z silnikiem 3.0d (184km) w internecie nie znalazłem żadnych konkretnych informacji na temat przygotowania go pod większą moc. A więc, obecnie silnik seria poza pełnym przelotowym wydechem u chiptuningiem 231km/500nm. Jest tu ktoś kto mógłby podpowiedzieć jak zacząć przygotowywać się pod stage2? Na dniach napewno wpadnie fmic tylko co dalej? Turbo od m57n i wtryski? Za wszystkie konkretne odpowiedzi dziękuję
berserkr828
Bywalec forum
Posty: 32
Rejestracja: 21 sie 11, 13:51
BMW: e46 318Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola

#2

Post autor: berserkr828 »

Turbo hybrydowe
Wtryski euro 4
Icek wydajny

No I najważniejsze konkretny gość do oganircia programu , Nie jakieś szablony z neta tylko porządne strojenie


Sent from my iPhone using Tapatalk
matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 18, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#3

Post autor: matetti97 »

A byłbyś w stanie mi powiedzieć skąd konkretnie podejda do niego wtryski? Z e60 218km? I czy kwestia samych wtryskow czy listwa wtryski i pompa?
berserkr828
Bywalec forum
Posty: 32
Rejestracja: 21 sie 11, 13:51
BMW: e46 318Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola

#4

Post autor: berserkr828 »

Np Od 320d z turbina elektroniczna one maja normę euro 4

Od e90 i e60 2.0 i 3.0

Same wtryski


Sent from my iPhone using Tapatalk
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#5

Post autor: rafał18 »

Wypadałoby zmienic pompe na CP 3 do tego. Seryjna konczy sie chyba przy 250KM

Wtryski podchodzą z e60 i wtedy jest spory zapas.

Przerabialem temat wtryskow euro4 w m57 i wyszlo dobrze. Nie każdy chce sie bawic w skalowanie wtryskow bo duzo z tym roboty.

Zeby sukces byl 100% należałoby zmienic tłoki. Pewnie gdzies to wygrzebiesz w internetach
matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 18, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#6

Post autor: matetti97 »

Rafał chodzi o wtryski z zeliwniaka 218 czy Alu 231 z e60? Turbo też z e60?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#7

Post autor: rafał18 »

Ja ladowalem z 218 lub 211 bo takie byly pod ręką. Wtyczki są inne.
Po samej zmianie wtryskow (m57 po sofcie) auto spalalo ogromne ilosci paliwa, smierdzialo ale nie kopcilo co dziwne
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#8

Post autor: morcine »

matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 18, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#9

Post autor: matetti97 »

Rozumiem że powtorna wizyta na rolkach żeby spalanie wróciło do normy? Tak na marginesie gość który chiptuninguje głównie silniki m57 powiedział mi że tarcze obić w kevlar większy fmic i bezpieczne 290/600 wiesz ile w tym prawdy?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#10

Post autor: rafał18 »

Turbo i uklad paliwowy watpie zeby ogarnal takie cos. Zdrowe m57n tyle nie wypluje na seryjnych gratach.

Jak zmienisz turbo i poprawisz uklad paliwowy to i tak i tak trzeba robic korekte softu
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”