Podkręcanie 330d M57D30

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
ODPOWIEDZ
matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16/01/2018, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
Kontakt:

Podkręcanie 330d M57D30

Post autor: matetti97 » 16/05/2018, 23:42

Witam. Posiadam touringa z silnikiem 3.0d (184km) w internecie nie znalazłem żadnych konkretnych informacji na temat przygotowania go pod większą moc. A więc, obecnie silnik seria poza pełnym przelotowym wydechem u chiptuningiem 231km/500nm. Jest tu ktoś kto mógłby podpowiedzieć jak zacząć przygotowywać się pod stage2? Na dniach napewno wpadnie fmic tylko co dalej? Turbo od m57n i wtryski? Za wszystkie konkretne odpowiedzi dziękuję


berserkr828
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 21/08/2011, 13:51
BMW: e46 318Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Gadu-Gadu: 7579164
Kontakt:

Post autor: berserkr828 » 16/05/2018, 23:46

Turbo hybrydowe
Wtryski euro 4
Icek wydajny

No I najważniejsze konkretny gość do oganircia programu , Nie jakieś szablony z neta tylko porządne strojenie


Sent from my iPhone using Tapatalk

matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16/01/2018, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
Kontakt:

Post autor: matetti97 » 16/05/2018, 23:47

A byłbyś w stanie mi powiedzieć skąd konkretnie podejda do niego wtryski? Z e60 218km? I czy kwestia samych wtryskow czy listwa wtryski i pompa?

berserkr828
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 21/08/2011, 13:51
BMW: e46 318Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Gadu-Gadu: 7579164
Kontakt:

Post autor: berserkr828 » 16/05/2018, 23:51

Np Od 320d z turbina elektroniczna one maja normę euro 4

Od e90 i e60 2.0 i 3.0

Same wtryski


Sent from my iPhone using Tapatalk

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1587
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 16/05/2018, 23:54

Wypadałoby zmienic pompe na CP 3 do tego. Seryjna konczy sie chyba przy 250KM

Wtryski podchodzą z e60 i wtedy jest spory zapas.

Przerabialem temat wtryskow euro4 w m57 i wyszlo dobrze. Nie każdy chce sie bawic w skalowanie wtryskow bo duzo z tym roboty.

Zeby sukces byl 100% należałoby zmienic tłoki. Pewnie gdzies to wygrzebiesz w internetach
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:


matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16/01/2018, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
Kontakt:

Post autor: matetti97 » 16/05/2018, 23:58

Rafał chodzi o wtryski z zeliwniaka 218 czy Alu 231 z e60? Turbo też z e60?

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1587
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 17/05/2018, 0:00

Ja ladowalem z 218 lub 211 bo takie byly pod ręką. Wtyczki są inne.
Po samej zmianie wtryskow (m57 po sofcie) auto spalalo ogromne ilosci paliwa, smierdzialo ale nie kopcilo co dziwne
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:

morcine
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 12/08/2013, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: morcine » 17/05/2018, 0:04


matetti97
Posty: 4
Rejestracja: 16/01/2018, 4:11
BMW: 330Ci M-sport
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków
Kontakt:

Post autor: matetti97 » 17/05/2018, 0:05

Rozumiem że powtorna wizyta na rolkach żeby spalanie wróciło do normy? Tak na marginesie gość który chiptuninguje głównie silniki m57 powiedział mi że tarcze obić w kevlar większy fmic i bezpieczne 290/600 wiesz ile w tym prawdy?

Awatar użytkownika
rafał18
Specjalista
Posty: 1587
Rejestracja: 05/04/2014, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef
Kontakt:

Post autor: rafał18 » 17/05/2018, 0:21

Turbo i uklad paliwowy watpie zeby ogarnal takie cos. Zdrowe m57n tyle nie wypluje na seryjnych gratach.

Jak zmienisz turbo i poprawisz uklad paliwowy to i tak i tak trzeba robic korekte softu
Chip tuning. Egr, dpf, sondy off, LC, popcorn, wyłączenie zmiennej fazy, dawka rozruchowa i inne :twisted:


ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość